Söndag 20 april 2025 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Frågor om Zyban

Frågor om Zyban

Hej nu är det så att jag måste sluta röka där me basta ! Min läkare har skrivit ut Zyban undrar nu om nån här på forumet har slutat röka med hjälp av den medicinen ? och hur det har gått för er om ni har börjat igen eller fest röker osv .. ?
Sen undrar jag oxå om nån vet om det är recept förmån på dom dom kostar ganska mycke ..

Vore jätte tacksam om ni som har slutat eller känner nån som har slutat med hjälp av den medicinen ville dela med er av eran erfarenhet ..

Tackar på förhand :)
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

gamla < jag har hört att det ska finnas ett nyare preparat som är bättre undra om det är det ska kolla i fass om det är det så tror jag att jag vill byta till det för vad jag har hört om det så är det mindra biverkningar och som jag skrev tidigare så tycker jag att det är lite läskiga biverkningar .

Tackar för ritt inlägg för nu vet jag vad det heter *S*

En trevlig helg till alla
Champix ser ut att vara en bra hjälp för att sluta, röka. Men man får nog inte vara beroende av att köra bil ofta och mycket, då den kan ha en biverkan att man blir lite slö av den.Kostnad c.a 2500:-,för 12 veckor, men högkostnadsskydd får man inte. Går det bra så kommer det verkligen att löna sig. För både hälsa och plånbok!
Bea detta Inlägg skulle passat in under "Är ni idioter som röker" Där pågår en debatt om ämnet. Titta på den tråden
Annons
Gollum1 Jo då jag har kollat den tråden oxå även skrivit där .

Sida:
« 1 2

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem