Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Allsvenskan

Allsvenskan

Ser ut som att det rä en het avslutning av årets Allsvenska men jag tror på attt djurgården kommer att vinna stort över BP med kanske 5-0 och då räcker det med att trelleborg kör 0-1 mot Göteborg o guldet är säkrat!!!!!! Eller vad tror ni???
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Jo det var ju verkligen ett tips väl förankrat i verkligheten!

Det är större risk för blixthalka i Kairo!

IFK Göteborg har avgörandet helt i sina egna händer, och Trelleborg har inte så mycket att komma med.

Jag tror iofs också på en Djurgårdern seger mot BP, men 5-0 blir det inte, och det kommer heller inte att räcka då IFK borde vinna med åtminstonde 2 mål mot Trelleborg...

Men det sista som lämnar människan är ju hoppet...........

// x
Det lutar åt Göteborg tycker jag, varken Trelleborg eller BP har något att spela för, så det lär bli en del mål i båda matcherna, men att Djurgården skulle göra 4 fler än Göteborg, det har jag svårt för att tro, därför blir mitt tips Göteborg, men större under har skett!

Minns en kvalmatch i ishockey för många år sedan, MIF behövde göra 17 mål på Karlskrona för att flyttas upp, och det slutade 17-0.
Jag tror att både Göteborg och Djurgården förlorar och Kalmar vinner.
Och blir svenska mästare.
Annons
Dream on, Mantacka, Guldet hamnar där det hör hemma I Gbg!!
Håller med "Mantacka" guldet tillhör Kalmar :)
kent57 har rätt! Guldet är Blåvitts. Mattias Ranegie kommer in i 57:de minuten och avgör! (Är kompis med hans mamma )
Djurgården tar guldet!
Fiskpinnarna kommer torska mot Trelleborg, jag känner det på mig.
Torska mot Gummistaden - aldrig! Känn vidare
Göteborg, är fotbollens huvudstad.Där hör även GULDET hemma!!! Så IFK ska ha´ GULD!!!
Även om jag i grund och botten är GAIS`are.
TIPPAR jag IFK . slut! (tror gör man i kyrkan)
Nej men Pensionär, Gais? vi snackar ju fotboll! HeHe

Skall jag säga som håller på HIF

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem