Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Stöldspårning av mobil

Stöldspårning av mobil

ullund!!

Hur gick det med din Samsung mobil. Du måste berätta för oss andra. Annars är det ju ingen som har lärt sig något.
Antal svar på detta inlägg: 10
leiake,

Självklart ska jag berätta men tyvärr har jag inte fått något napp än. Har registrarat mobilen hos Samsung i tron att kanske då kunna maila supporten, men icke! Förstår inte vitsen med att registrera en produkt då... Hur som helst så ska jag gå till butiken och fråga dom där. Jag hade samma problem när jag skulle återställa min gamla Samsung, alltså tömma den på allt. Det gick inte heller pga lösenord. Detta är ett mysterium!!!
ullund!!

Då vet vi det. Tack skall du ha. Du svarade på 8 min. Snabbt!!!

Var har du köpt mobilen, så man inte ramlar på den butiken.
Dom kan ju inte stava till service, tydligen. He,he!!

Man skall ju bli informerad om en sådan grej. Saknas lösenord. Har aldrig hört något sådant förr.
leiake,

Ja du, jag var på den butiken i går och frågade och dom är inte vad dom påstår i reklamen... expert! Han hade aldrig hört talas om stöldspårning! Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Får gå in på Samsungs hemsida och kolla om det är nåt jag missat där angående support. Det finns en support-sida men inget nummer att ringa eller mailadress!
Annons
Detta är helt sanslöst. EXPERT!!

Här har du alla adresser. www.samsung.se

Ta telefonen det är bäst: 0771-400 200

Det första man blir blind på, är ögonen. He,he!!
leiake,

Hittade äntligen ett nummer jag kunde ringa och fick svar om lösenordet. Det fungerade så nu är den frågan löst!
Det var just det numret jag hittade, men inte på hemsidan dock!
Men kära ullund. HUR Ha,ha!!

Skall vi andra gissa hur du fixade lösenord.
leiake,

Jag gick in på Google och sökte på "stöldspårnig mobil" och hittade en sån däringa Adobe Acrobat PDF-fil som visade en användarhandbok för en annan Samsung modell och där stod faktiskt telefonnumret till support, just det nummer du skrev. Jag ringde och fick lösenordet som tydligen är standard på Samsungs mobiler, 8 st nollor. Men det konstiga i allt detta är ju att telefonnumret inte finns på hemsidan, eller? Var hittade du numret? Det kanske är så att jag är lite halvblind
Halvblind!! Du har knappt ledsyn. He,he!!

www.samsung.se väl där klickar du på support i verktygsraden. Då kommer det en logo nere till vänster med en snygg gosse med vita tänder.
Där står telefonnr. vid hans hörntand. He,he!!

Då vet vi att Samsung har 8 nollor om vi hittar en. Är du nöjd för övrigt med
den telefonen. Jag är på väg att byta till något modernare så folk slipper stirra på en när man har en gammal motorola.

Det är därför jag varit extra frågvis om du undrar.
leiake,
Dô, jag är totalblind, tydligen! Har varit inne hundra ggr på den sidan men inte sett den snygga gossen! Nu först såg jag! Detta är min andra Samsung, har tidigare haft mest Ericsson. Jag köper oftast telefon efter utseende och Samsung har en snygg design, tycker jag. Jag är nöjd med den även om menyn är lite annorlunda (och kanske lite krångligare) än Ericssons. Det här är en enkel telefon med en vanlig VGA kamera. Ingen video-inspelningsfunktion. Den har dock radio men inte MP3. Har man inte så stora krav på finesser så är det en bra telefon. Inte så dyr heller, kostar runt tusen-lappen vilket är överkomligt, då kan man byta oftare

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem