Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Homoäktenskap

Homoäktenskap

Äntligen får jag gifta mig i kyrkan. Tur man inte bor i Iran.Då hade man inte funnits om man var homo. Där finns inga homosexuella. Konstigt. Hela världen är full av homo, men inte i Iran. He,he!!

Nu tror ni att jag är homo. Men icke sa`nicke. Det är tvärt om. Jag är värre än så. Jag är troligen undersexuell. He,he!!

Varför måste dessa människor gifta sig i kyrkan. Snart kan man gifta sig på nätet för 120:-. Men dom homosexuella vill tydligen synas. Undrar varför???
Antal svar på detta inlägg: 4
Dom har ju varit osynliga i skåpet, så nu när dom är ute vill dom väl synas!
leiake

Du skrev nyligen att vi inte skulle svika IS!! Du raljerade över dom homosexuella som ville synas, men kastar du inte sten i glashus? Du är med i varenda tråd och gör dig lustig. Jag är hjärtligt trött på alla homofober!!

Jag missunnar inte någon medmänniska att uppleva samma högtidsstund, oavsett sexuell läggning. Jag trodde vi på IS också gjorde det.

Bli inte förvånad om man lämnar IS om sådana som du befolkar forumet!

LeifB
(hetero)
LeifB!!

På detta Forum har vi rätt till egna åsikter!!

Men inte till Personliga påhopp!!

leiake är ett med IS FORUM!!!




Pensionär
(Åsiktsfri)
Annons
"Men dom homosexuella vill tydligen synas. Undrar varför???" Så skrev Du Leiake.
Jag har väldigt svårt att förstå Din fråga. Vad är det för fel på de homosexuella och deras glädje över att älska varandra och visa sig tillsammans? Är det någon skillnad på Dig och dom? Och i så fall vilken?
Vi är ju alla av kött och blod och en del av oss väljer att leva tillsammans med en partner av samma kön, andra inte. Det är väl fantastiskt att kärleken kan föra människor samman på olika sätt.
Inte underligt att det är krig i världen, när man kan "tjafsa" om en sådan naturlig fråga.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem