Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Sidor

Sidor

Jag vet att detta har varit uppe förut men hittar det inte jag undrar hur man får alla sidor att öppna sig fullt till ex internetstart täcker hela skärmen klickar jag på en ny sida blir den hälften så stor det hjälper inte att dra ut den den är liten nästa gång jag klickar jag har IE 7 det är väll någon inställning någon stans
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Klicka på maximera i hö, övre hörn. Klicka på stäng. Det röda krysset. he,he Nu kommer Windows ihåg dina önskemål till nästa gång.
Tyvärr det har ja provat de funkar inte det måste vara något annat man ska ändra
nej det är så som leiake beskriver, men det största fönstret skall stängas sist. alternativt så kan du högerklicka på IEiconen och välja egenskaper
och sedan byta i kör i till maximerat
Annons
jag hittar inte kör till maximerat när jag högerklickar på IE iconen
nu förmodar jag att du gjorde det via iconen på skrivbordet, då får du upp en anna bild med mer avanserade inställningar.


du kan högerklicka på iconen som du får på startraden när du startat IE första gången, välja maximera och sedan stänga med att klicka på krysset
uppe i högra hörnet på IE fönstret, nästa gång du startar ie skall den öppnas maximerad.
det går inte att markera maximera men startsidan öppnas max det är när jag öppnar nästa sida från startsidan det är då sidan blir en liten fyrkant påskärmen
boax!!

Kör om IE7. Uppe på det gamla. Det blir enklast så.!!

www.microsoft.se

Download center.
ja får använda firefox istället IE7 verkar inte va så bra
det var att ge upp lätt, fönsterstorlekarna hanteras ju på samma sätt
i Firefox. eller andra programfönster.

så vill du inte lärare dig hantera detta så , är du på ruta ett i alla fall.
jo men måste man instalera om IE7 för att få det att fungera det verkar inte va någon som vet hur man fixar detta det var därför jag gav upp här. Kom på att det kanske har med inställningar på flikar att göra

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem