Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ringa med skype

Ringa med skype

Hmm?? Hur ska jag förklara det här: Jo om jag laddar ner programvaran till Skype är det då bara å börja ringa sen ? kan man betala in i förskott så som man gör med ett kontantkort med hjälp av sin banks hemsida. Sen framför allt funkar det med 2mb lina.
Antal svar på detta inlägg: 7

Hej jigsaw ! . Jag har använt Skype i snart ett år nu och det fungerar jättebra för mig. . Jag betalar in ca. 150:- i förskott och sedan visas det i Skype-fönstret hur mycket som finns kvar att ringa för.

Problemet just nu är bara att min lilla hundvalp har bitit sönder USB-sladden till den telefon-lur som jag använde så nu kan jag inte använda min Skype-uppkoppling.
Tillhör oxå SKYPE anhängarna. Du har väl som alla andra skypare ett nickname, hoppas jag. Har du och dina kompisar det ringer du gratis. Har sparat mycket pengar när jag ringt från USA, Thailand mfl. Det bästa tycker jag förutom att det är gratis och att du kan ha en webbcam, är ju ljudkvaliten. När jag ringde hem från klippiga bergen (Colorado) så lät det som familjen satt i samma rum. Har Logitech USB Headset och en bra Logitech webbcam
Till PonGot
Jag använder Skype för att ringa hemmifrån till utlandet.
Hur gör du när du ringer från utlandet till Sverige?
Annons
Jag använder också skype att ringa utomlands.
Det fungera perfekt.

MVH bravo
sitter nu i husbilen och ringer grannen och sonen som är ensam hemma den är kanon.Har lurat på det på alla mina
vänner så man kan hålla kontakten när man är ute och far.
Oskar! Det blir ingen skillnad. När du har dina kontakter uppe så är det bara att ringa nickname om du så är i Japan eller USA eller Sverige.
Till PonGot
Vilket slag av internetuppkoppling har du när du är utomlands?
Har du egen bärbar dator med dig? Eller kan man rent av gå
in på ett internet kafé och koppla in sig med SKYPE?
Tacksam för svar Oskar

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem