Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

WMP 11

WMP 11

Har en hyfsat ny burk me Vista som kom me wmp 11 förinstallerat. Har letat å försökt på alla vis å bli av med detta skrot men ej kunnat. Vill inte ha nån wmp överhuvudtaget på min dator. Media player classic rules. Kanske Göcke har nåra goda råd å ge?
Antal svar på detta inlägg: 8
jigsaw!!

Har du blivit alldeles vild. Det är världens bästa spelare. Jag har raderat alla
andra.

Den klarar ju så gott som allt. Tar du bort den så kommer du att ångra dig.
Det är jag säker på. SVT hade ju Real Player, men nu går det visst att välja.

Varför tror du. Folk klagade antagligen.
jigsaw
att du har wmp 11 installerat hindrar dig ju inte från att använda andra program och ha dem som förvalda vid dubbelklick-start av filer.

jag anser inte att du vinner något på att avinstallera wmp11
även om det går.
Till leike. Tack ska du ha för ditt svar, men nej jag har inte blivit vild eller galen. Men den j..a WMP11 vill jag som sagt ha bort. Alla är vi olika som man har märkt här i forumet.
Sen den där Real Player som du nämner e ju snäppet ännu värre. Har testat den med för rätt länge sen men den skrek hela tiden efter nya codecs å grejer man skulle installera så att den kunde öppna film å annat. Den blev inte långvarig ska du veta. Sen efter att jag avinstallerat den så lämnade den kvar en massa skit på datorn så där hade man ett tag å göra.
Nä nog om detta å mina bekymmer men som slutkläm så kan jag säga att media player classic som jag har nu den byter jag aldrig.!
Annons
det är många som gillar media player classic så du är inte ensam jigsaw
Här är en länk till något man kan tanka hem YouTube-videos med,man kan även konvertera dom till bland annat "avi" med programmet

http://youtubedownload.altervista.org/
Glömde skriva att det är gratis
Hej Vargo å alla andra.

Du la till en länk ang. Youtubedownload. Den e säkert bra men det finns en hel uppsjö av dessa nerladdningsprog. Typ denna å Orbitdownloader samt Flash got. Finns säkert fler men ingen funkar 100. Nä i mitt tycke så räcker det med å titta på det man vill. Vill man spara bilder så går det ju alldeles utmärkt utan en massa prog. som ska krångla. Högerklickar man sen så på nåt så tar de ju en vecka å läsa allt listan. Väck med allt onödigt tjafs så funkar datorn bättre.
Å andra sidan går det utmärkt att lägga dom på en CD och spela dom därifrån,man behöver inte ha dom i datorn Det får plats till ganska många på en DVD

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem