Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Champions Leauge- Liverpool

Champions Leauge- Liverpool

Hur tror ni det går för Liverpool i sin grupp. Kommer dom klara av att vinna de tre sista matcherna och nå åttondels-final?? Eller kommer dom att åka ut redan idag??


Snälla skriv, vill så gärna veta:D
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Det enda jag vet om Liverpool är att Beatles började där. Därför tror helt fullt på fotbollslaget. Är dom lika bra, så grejar dom detta. Tro mej!!

P.S! Är du bara 13 år. Du skriver snyggt.!!!
På något underligt sätt känner jag att de kommer att fixa det. Rafa kommer att pressa ut det sista ur grabbarna.

Men det är klart att det är med hjärtat som jag säger det. Hjärnan är väl kanske inte riktigt med på samma noter.

Hoppas hjärtat får rätt...

YNWA

LFC!!!
haha Jag vet inte exakt, de har tuffa matcher kvar. De behöver i alla fall extrem tur !!!! Okeej, tack Leiake
Annons
haha Jag vet inte exakt, de har tuffa matcher kvar. De behöver i alla fall extrem tur !!!! Okeej, tack Leiake
Snyggt nickname Gerrard :P

Visst klarar sig Pool vidare till 1/8 finalen. När det osar hett så kommer killerinstinkten tillbaks.

*Liverpool FC*

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/02962.jpg
fille_juve13 !

Ingen orsak. Ger man ris, skall man oxå ge ros.

Jag kollar att du bor i Norrköping. Varför inte hålla på dom. På min tid var ju
Gunnar Nordahl en stor stjärna. Hans kompis Liedholm dog ju igår. Må han vila ifred.
Wacko!!

Undrar om inte du är aktieägare i CARLSBERG. Din skurk!!
haha :D
leiake!

Jag är inte aktieägare men jag göder dom som är....
Wacko!

Då får man tacka!! Men du har en i din närhet som heter Jonas. Den gossen har kostat. Uj.Uj!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem