Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Vad är fel

Vad är fel

Nu är internetstart helt hopplös att komma in på det funkar bara ibland alla andra sidor är inga problem Göcke har ju lösningar på allt det börjatr bli irriterande, jag fixade till en annan startsida till internet så man kan komma ut det är synd att det är så
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

segt som sirap!!!!!!!
va händer???
Hej

Jag får ofta föjande felmeddelnade och kommer inte in!

msxml3.dll error '80070005'

Access is denied.

/include/update_svd.asp, line 24
Det har jäklats för mej hela dagen med IT, men nu går det riktigt bra. Ett annat problem jag har är E-post. Får upp en massa för mej obegripligheter, som jag inte klarar av. Då kör jag via kontrollpanelen och fixar till det den vägen, men felet upprepar sig i alla fall emellanåt. Något tips?
Annons
Samma här.
Testa nu är ni snälla , jag tror att Daniel har löst problemet för
denna gången med trögheten. mvh göcke
Samma här skulle skriva om det förrut men se det gick inte , jag fick bara ta bort mitt inlägg det gick inte att få in det , har testat nu o ja det kanske fungerar men för övrigt är det super trögt :(

För övrigt önskar jag alla en trevlig kväll :)
Jag måste bara få nämna ! Vilken tur att jag inte började greja me datorn då jag började tro att det va nåt me den , tydligen är det fler som har samma problem *suck*

Trevlig kväll i alla fall :)
Här är det inga problem men när jag kom hem strax efter 1400 då gick det inte att komma in alls.
Vi är ledsna att det blir strul för er, det är inte vår avsikt, och detta felet kan vi inte ta på oss heller, men vi försöker att lösa dem när de uppstår.
så sätt inte igång att fixa med era datorer om problemet är i anslutning med
att komma in på IS just nu.

Annars så önskar Vi er en trevlig kväll / göcke
Det verkar fungera bra nu i alla fall hos mig , jag har lärt mig att inte börja me o fixa me datorn innan jag märker att det verkligen är den det är fel på , det får jag tacka IS medlemar för o dig Göcke *L*

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem