Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Mobiltelefonbilder på nätet

Mobiltelefonbilder på nätet

HEJ!

Finns det någon som kan hjälpa mig???

Jag vill koppla min mobiltelefon till datorn för att kunna lägga ut bilder på nätet. Jag har provat att koppla ihop telefonen med en usb-sladd som går till datorn men inget händer. Jag har också testat att ladda ner drivrutiner för min telefon(sony ericson k700i) men inte heller detta fungerar.
Kan någon hjälpa mig?? Snälla!!

Millep!
Antal svar på detta inlägg: 7
Du behöver PC Suite, ett program i datorn för att visa bilder och andra filer.Hämta här:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/products/software/k700i/son
yericssonpcsuite1305539885?cc=se&lc=sv

- kopiera hela länken och klistra in i adressfältet.
Lycka till
Tack för hjälpen, atlun! Men, det gick inte att spara filen för att hårddisken var full. Jag har gjort diskrensning, hjälpte inte det heller. Finns det något annat sätt? Tacksam för alla svar!

Mvh Millep
Hur mycket har du ledigt på disken?
Om du kopplar in telefonen i datan via usb, o sen går in på Den här datorn.
Om du hittar en ny enhet där, som ska heta flyttbar disk så kan du utforska den o lägga in bilderna på datan.
Annons
Har du ingen kortläsare till datorn, eller uttag i datorn för att läsa minneskort?
Om hårddisken är full borde du ha problem att köra datorn överhuvudtaget. Säker på att du försöker kopiera till rätt disk? Du kanske har en partition för operativsystem och en annan för filer? Operativsystemsdelen kan bli trång om man inte har koll på var man sparar sina filer.
millep , bör svara med hur mycket ledigt utrymme han har på datorn
och hur stort minne han har i mobiltelefonen.

något är det som inte stämmer.
Hej! Tack för hjälpen alla ni som svarat! Jag är ingen dataexpert, men jag lär mig lite varje dag.

Mvh Millep.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem