Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Dold kamera

Dold kamera

Vad tycker ni om detta fenomen.??

Jag tycker det verkar bra. Det verkar vara det enda sättet att få bukt med en massa osunda metoder.

Men hur långt får det gå. Ponera att du är skild. Din hustru har slängt ut dig.
Hon bor kvar i fastigheten med alla era gemensamma 12 barn. Du betalar underhåll. Själv bor du i tält på en campingplats.

Du har umgängesrätt med dina barn var 14:e dag. Du orkar inte med alla på en gång. Så du delar upp det. 6 st. med blå ögon den ena gången och dom brunögda, samma som brevbäraren ,har nästa varv. He,he!!

När jag hämtar min älskade barn så placerar jag en dold kamera
i hennes sängkammare. När jag har fått napp lägger jag ut hennes sexliv på Youtube. Men vem vill se på en gammal kärring som har fött 12 barn in action. Det är frågan. He,he!!

Men dold kamera tycker jag bra. Men det blir nog mycket problem för oss alla. Tänk på detta. Ni kan aldrig vara säker. Rätt som det är så får ni se er själv på TV i bara mässingen, eller ännu värre " in action "
Antal svar på detta inlägg: 8
Jisses så du får ihop det!! Din tokstolle!!
Sluta med dom tabletterna!! (eller bjud p en )
kent57

Ha,ha!!

Dessa tabletter finns på min hemsida om barnbegränsning genom begränsad utlösning.

www.fantasi.se

PS: Jag skojar. Inte ett ord är sant!!
Annons
Leiake, ja det är bäst att du tillägger att du skojar!!!!!!!!!!!! Det är inte alla som vet hur halvtokig du är ibland!! He,he.
Joanna Varför vara så fin i kanten,,, halvtokig
,,,han är heltokig..finns ingen annan förklaring
Jamen han är la goer i alla fall!! Hel eller halvtokig, skit samma!!
leiake!Vad går du på för drog Hihi! Man kan ju tro att du tagit dig en stor dram!!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem