Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Zelda wii

Zelda wii

Dottern har kört fast !!! Någon som kan tänka sig förbarma sig över henne, i början av spelet visslar hon till sig en hök som hon sedan skall få att flyga iväg ett visst håll, där är det stopp tyvärr.

Någon som vet vilken spak/knapp hon skall trycka på?
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Vet inte hur haj du eller dottern är på engelska, men här finns en komplett guide/walkthrough till spelet.
Jag varken har Nintendo Wii eller har spelat några spel på det, så tyvärr kan jag inte hjälpa bättre än så.

http://guides.ign.com/guides/748589/page_3.html

Men om jag skummar texten lite snabbt i guiden så verkar det som att man ska sikta "nedåt floden" om det säger något?
Hej och tack.
Jag har också försökt att läsa denna sida och det står att man ska "fire" iväg fågeln mot floden, och det är där det kör sig för henne. Tror stackarn har tryckt på varenda knapp som finns på remotecontrollen och fågeln flyger visserligen iväg men absolut INTE dit han ska, försvinner endast tillbaka till skogen och sedan får hon vissla igen så den kommer tillbaka.

Tusen tack för att du tog dig tid.
jag har inte heller spelet men hittade en sån här bild på länk som följer. i texten sägs att man skall sikta noga. http://image.com.com/gamespot/images/2006/325/reviews/928519_20061122_screen003.
jpg
Annons
Hej
Tack sakkeus, länken fungerar tyvärr inte. kan du vara snäll och försöka skicka igen?
Här är en länk till en komplett genomgång av "The Legend of Zelda: Twilight Princess". Gissar att det är det spelet din dotter har, men det finns fler Zelda till Wii.
http://www.gamefaqs.com/console/wii/file/928519/45837

Om det är rätt spel - skrolla ner till "1. WALKTHROUGH" och läs under rubriken "ORDON VILLAGE". Där finns beskrivet en del olika saker man måste göra (antagligen i rätt ordning) för att "få tillgång" till höken.
Du ska sikta på bikupan som sitter i ett träd. Sikta med handkontrollen, du får upp ett "kikarsikte" på skärmen.
Jag bockar och bugar. Tack för svaren.

Det kommer inte upp ngt kikarsikte hur mycket hon än siktar och trycker på saker, börjar fundera på om det är fel på handkontrolellerna.

Tack i alla fall jättemycket för all hjälp
Tina, att den länken som sakkeus skickade inte funkade, beror nog på att du missade det sista i länken jpg..kopiera å klistra in, eller skriv till jpg på slutet å kolla om det inte fungerar. Kan vara värt försöket
Hej Misko
Tack du hade helt rätt. Nu har JAG försökt hjälpa henne. Bilden vi har på vår tv-skärm är precis lika som den på länken FÖRUTOM det där jäkla kikarsiktet, det kommer inte fram. Point the wii remote at the scene, det står på tv-skärmen och jag siktar och händer inte ett dugg.

Börjar snart ångra årets julklapp om ni förstår vad jag menar......
TjooooHooooooooo YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYY

Först&#
229;r ni vad jag menar?????

Tusen tack för att ni tog er tid allesammans. Jag fixade det !! Tack vare er !!!



WOW

NI är suveräna !

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem