Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ont i bröstet

Ont i bröstet

Bäst jag satt framför min älskade dator, så kände jag smärta från mitt bröst.
Nu har jag inte så stora bröst, så smärtan var inte så påtaglig, men dock alarmerande. Påtagligt alarmerande. (Nästan vettskrämnd)

Men icke förty så Googlade jag. Vänta 15 minuter stod det. Har det inte gått över då, så ring.

Efter 14 minuter så klingade smärtan av. Hur tusan visste dom det??

För en gångs skull så är jagallvarlig

Det var en varning om din bräcklighet!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

leiake - Främst en varning om Din...
kanske dags att börja tänka på hur du röra dig och vad du äter.
Och en hälsoundersökning skadar säkert inte.
Känner igen symptomen.
Min gubbe drabbades av av akut hjärtstillestånd och det började på detta sätt. Ta kontakt med sjukvården, är mitt råd. Min gubbe klarade sig tack vare snabb behandling och senare operation.
Han är nu som vanligt igen. Men mer ödmjuk inför livet. Tar inte allt för givet längre. Motionerar och sköter om sig på alla sätt,
Annons
Rob!!

Jag har eget sjukhus hemma. Alla tester finns. Men det är tydligen något med musklerna i bröstet. Ofarligt.

Jag skriver för mycket på IS. Det är tangentsbordkramp. He,he!!

Men icke förty. Det gör bra ont. I en skala 1-10. Så är det en fyra. Sedan undrar man ju när det skall fortplanta sig ut i armen. Den känslan är värst.
Sluta larva Dig Leiake, ta kontakt med sjukvården. Om möjligt omgående för att utesluta eventuellt hjärtfel. Sådana smärtor är inget att skoja om.
känns det ut i armen så är det dags att besöka sjukvården. Hur macho du än tycker att du är som inte gör det. :P
Rob!!

Det var länge sedan man hörde av dig. Roligt att du är tillbaka.

Min bröstsmärta är inget att göra åt. Den kommer då och då.

När smärtan går ut i armen. Då vet jag vad det handlar om.
Men det skadar aldrig att gå till sjukstugan o ta ett EKG o lite blodprov.
viinikka_86 !!

Det var bra att du hörde av dig. Du har så konstigt nickname så man glömmer det. Massa i i rad.

Det handlar om gratisspel på nätet. Det heter Atlantis. Det finns på hör och häpna ICA-kuriens hemsida.

Klarar du det till level 14. Då är du en stjärna. Jag tror att du är den enda som grejar detta på IS. Jag har provat till och från i 5 år! Utan resultat!!

www.icakuriren.se

Klicka på spel. Bara ett tips!! He,he!!
Jag kommer med ett påstående över din smärta i bröstet att det kanske är ångest?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem