Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Husmorsgymnastik

Husmorsgymnastik

Elsa är på husmorsgymnastik i skolans gympasal när hon plötsligt halkar.
Hon går ner i spagat och fastnar i golvet som en sugklocka!

Vaktmästaren tillkallas och han ber Elsa att ta av sig på överkroppen.
När Elsa fått av sig tröjan börjar vaktis att skruva lite försiktigt på
Elsas bröstvårtor.

-Va fan tar ni er till!!?? skriker kärringarna i gruppen!

-Jo, säger vaktmästaren, om jag skruvar här uppe så blir
det fuktigt därnere å då kan vi skjuta henne till
golvbrunnen, å där lossnar hon!

/Mi
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: «1 2

Jag sitter och skrattar så tårarna rinner!! Var får du alla bra historier i från mimmi61?
Ingen husmorsgymnastik men,,,

När webbmastern för FarbrorTorsten.com var ung för 100 år sedan reste han över till Amerika. Där sökte han sig till vilda västern. Väl där besökte han en bar. Till sin förvåning fick han se en häst sitta på en barstol vid baren, och framför hästen stod en stor skål full med dollarsedlar. Farbror Torsten frågade bartendern vad det var för något.
- Jo, sade bartendern, den som kan få hästen att skratta vinner alla pengarna i skålen. Farbror Torsten betalade insatsen på par dollar och böjde sig sedan fram och viskade något i örat på hästen. Hästen började skratta, ja han skrattade så han föll av stolen. Inget snack om saken, vinsten var Farbror Torstens. Så gick det några år och samme webbmaster för FarbrorTorsten.com kommer tillbaka och besöker baren han varit på sist. Där sitter fortfarande samma häst.
- Gäller det fortfarande att få hästen att skratta?
- Nej, säger barägaren, denna gång skall du få hästen att gråta för att få pengarna.
Farbror Torsten funderade en stund och frågade sedan barägaren om han fick ta med hästen ut en stund.
- Jo, det får du, men du får inte göra han illa.
Sagt och gjort. Farbror Torsten tog med hästen utanför baren och efter ett par minuter kommer han in med en storgråtande häst. Han lutar sig fram för att ta skålen med dollarna.
- Nej, du sade barägaren, nu får du allt tala om vad du gjort både den första och nu denna gång!
Farbror Torsten såg lite besvärad ut och så sade han.
- Första gången viskade jag i örat på hästen: mitt könsorgan är större än ditt.
- Ja, men denna gången då, undrade barägaren, vad sa du nu då?
- Vi var ute och jämförde, sa Farbror Torsten.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem