Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

V75 Åby

V75 Åby

Hej! Dags att börja fundera p veckans V75a p Åby nu p lördag. Visst vore det trevligt med lite travresonemang här p Forumet? Allt är välkommet – ingen är större expert än den senaste vinnaren.

Nedan följer därför en rank som är ”fritt o för intet” till alla hugade spekulanter som vill vara med och dela p miljonerna

Ranken är uppbyggd för att vara en mix av ”säkra o skrällar” men var och en ansvarar naturligtvis för sitt eget tips/system.

Mina travtankar bygger på erfarenheten av 25 års travspel och en ständig längtan att med skicklighet och tur vinna de riktigt stora pengarna. Och som sagt – trav e trav o många är vägarna/tipsen till den ultimata V75an.
Lycka Till!
1. 3,5,9,11
2. 2,4,5,6,7
3. 2,4,6
4. 1,2,6,14
5. 5
6. 7
7. 8
=240r /120:-
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Såg en artikel igår om en som vunnit 15 miljoner. Han gick tvärtemot alla "experter" så om du inte är expert så lämnar jag in ett tips som ser ut som ditt. Blir vi 2 som delar på storkovan på lördag?

Jojje...."Expert" får ngn annan kalla sig - jag är ingen. Mina idéer är dock inte "tagna ur luften" men som jag redan sagt, det finns många vägar/tankar till ett vinnande system. Allt är välkommet - ratar ingen/inget. Må gott!
Hej på er!

Jag vill också vara med och dela på storkovan!
Ditt system ser bra ut , Kent57, tack för det!

Annons
Ähhh hmm nu blir vi 3 som skall dela på hela vinsten på lördag.
Men ok jag skall inte va snål nu.Delad glädje är ju dubbel glädje.
Tackar också Kent57 till storvinsten på lördag.

....Jojje då.... Väntar gärna m Tacket tills det är tillbörligt
Nu är det snart dax att lämna in.
Jojje, i lopp 1 är nr3 King Goran struken.
Annae!

Ta bort trean. Då blir systemet på 180r=90:-

Då förlorar du inte så mycket. Ha,ha!!

Betänk att kent57 har 3 spikar i dom 3 sista löpen. Då är man verkligen optimist. Minst sagt.
Hmm det blir till att fortsätta att jobba till nästa travomgång
Ja vi tar in storkovan nästa helg istället. Då har vi någonting att se fram emot.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem