Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Hjälp med Ad-Aware 2007

Hjälp med Ad-Aware 2007

Har laddat ner den senaste versionen av Ad-Aware hade SE professinal föruut men det fungerar inte längre ( inte uppdateringar iaf) men den nya förstår jag mig inte på alls jag fattar inte vilka inställningar jag ska ha osv , när jag scanade igår och idag så fick jag en ruta om att det inte gick att ta bort Tracker coockis för det blev error .

Kan nån föklara på ren svenska hur jag ska gå till väga me Ad-Aware 2007 eller om det finns nånstans en svensk beskrivning så jag vet hur jag ska gå till väga me programet .

Tack på förhand .
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: «1 2

Hej , hogan tack för ditt svar kan mycke väl vara så att jag har för bråttom men jag har gjort precis som du skriver vad det gäller uppdateringen , mitt problem är när den har scanat så kan jag "oftast"inte ta bort dom filersom är farliga ( kategori 3) och att nästan alltid så är det i fliken Privecy som dom ligger vet inte om det är just det som är problemet dom ska kanske inte tas bort *suck* jag är verkligen jätte dålig på att beskriva vad jag menar *L* nu har jag iaf gjort så att när datorn startar så startar Ad-Aware oxå har en icon vid klockan längs ner i högra hörnet ( verktygsfältet) det segar ner datorn en heldel men det va det smartast jag kom på just nu *S*

Jag vet att det finns andra bra program men jag har alltid haft Ad-Aware så jag håller mig gärna till den men börjar jag märka att jag är för osäker på den nya versionen så får jag väl ladda ner nåt annat kanske , jag tror inte det har me programen att göra jag är helt enkelt inte så koncentrerad just nu utan väldigt stressad så problemet ligger nog mest hos mig .

Jag är väldigt tacksam för alla svar och hjälp

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem