Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Namnlisten

Namnlisten

Det händer ingenting när jag skall ta fram en adress i namnlisten den är helt död.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: «1 2

Problemen kvarstår, men då dyker det upp nya, hör här. På skrivbordet har jag lagt upp några hjälpmedel att nå olika saker som Mina dokument och Papperskorgen osv. När jag tryckte på Mina dokument och var där och uträttade vad jag skulle, gick tillbaks och skall till Papperskorgen men märker inte att Mina dokument var blåtonad och pang nu bröt helvetet ut. Datorn plockade fram alla mina dokument och filer, blev villrådig men hade tyckte jag inget annat val än X-a bort allihopa. När det var klart var halva skrivbordet fyllt med MIna dokument och övriga upplagda symboler i fem olika dubletter som inte gick att ta bort. Fick sitta och klura på hur jag skulle göra. Till sist kom jag på att om jag drog dem en och en till papperskorgen, tittade efter där. Jo de var alla där och fort som attan tömde jag den. När jag går till mina dokument händer det emallanåt att alla är blåa, då gäller det för mig att X-a bort och på nytt gå till mina dokument. Problem problem. Och inte nog med det har två dokument försvunnit utan att passera papperskorgen. Ett är en statistik jag för dag för dag.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem