Forum \ Dator och internet
|
Fel i firefox
![]() |
jigsaw
2008-02-03 11:42 |
har haft detta uppe innan men inte fått nån hjälp. http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03012.jpg. Hoppas jag nu la in adressen till bilden rätt. allt funkar som de ska men ingen av mina kompisar har detta problem å jag har sökt på nätet för å hitta en lösning. |
Antal svar på detta inlägg: 25 |
pellefant
2008-02-03 22:22 |
Dom flesta här är ganska ok, det är väl egenligen bara en(inga namn nämnda) som saboterar forumet med sandlådefasoner,men det är tyvärr inte mycket att göra åt det..
|
Thomas2
2008-02-04 12:16 |
Wildwanderer!! Tyrvärr! jag har inte så stor datakunskap 1-2,så jag kan inte hjälpa till så mycket. Men det finns medlemmar som har mellan 2-5 i datakunskap, dom kommer garanterat att hjälpa dig i fortsättningen!! Jag hade knappt sett en dator när jag blev medlem på denna sida, men har lärt mig en hel del nu,tack och lov. En och annan gliring och skämt kommer i bland, men det får man ta för var det är. Lycka till !! ![]() |
Jojje
2008-02-04 19:02 |
Gå till Verktyg i Firefox och öppna Felkonsol. Där kommer det upp 5 alternativ. Tryck på Rensa och problemet är borta. ![]() |
grizzly
2008-02-04 20:11 |
Felkonsol spårar problem med JavaScript-kod. den spårar problem med JavaScript-kod. JavaScript är ett skriptspråk som vanligen används för att bygga webbsidor. Programmerare använder JavaScript för att göra webbsidor mer interaktiva; t.ex. för att visa formulär och knappar. felkonsolens felmeddelanden hjälper webprogrammerare som använder javascript att felsöka sina sidor. |
jigsaw
2008-02-04 20:29 |
Tack alla ni som hjälpt mig med detta. Verkar som jag mest är pjoskig med mina problem. Men de finns ju inga dumma frågor har jag hört. Än en gång ![]() |
^ Till sidans topp | |
Till: Forum \ Dator och internet |
|
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem