Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vansinnesdåd i Linköping

Vansinnesdåd i Linköping

Jag känner en bottenlös svart fruktan över att våra politiker bara sitter där och låter sjuka människor gå lösa .
När ska någon förstå att vi måste öppna och utöka våra Psykakuter och ge människor den vård dom behöver!
Det är ju inte första gången det händer, och ändå så händer inget.
Men det är klart.......det måste nog tillsättas en utredning först som tar tre-fyra år, innan man kan klubba ett beslut , som sedan inte kan träda ikraft förren om två år

Jag vill inte ha det så här!!!
Jag vill inte ha vansinnigt sjuka människor runt mina barns skola.
Jag vill kunna gå till jobbet på morgonen utan att få en kniv i mej!

Frustrationen är övermäktig

Muggan

Antal svar på detta inlägg: 1
Hej Muggan , tror att du inte är ensam att tycka detta.

Själv så skrev jag till Tidningen om att jag tyckte att det föregående överfallett helgen innan i Linköping där ett medelålders par blev nedslagna bakifrån och sprayade med någon gas var på gränsen bara för att gärningsmannen släpptes igen. För att det betecknades som ringa misshandel. Våra myndigheter gör inget innan det blir mord.

Ack så rätt jag hade. Nu är det förmodligen inte samma personer som är inblandade. Men jag tycker att det är för många Kända av (myndigheterna) fall som bara rinner ut i sanden och aldrig får någott rättsligt efterspel.

Skall vi sedan få ett tillskott av brottslingar från det forna östblocket som drar land och rike runt på sina stöldturneer.
Och där de inte drar sig för att ta till mer våld.

så vet inte jag vart det kommer att bära hän med Sverige

skall vi sedan straffas för att vi vill skydda våran egendom efter 7 inbrott som en 66årig man blev nyligen för att han tog
fram bössan mot tjuven och skjöt.
Han hade förmodligen inte fått upprätelse för de tidigare inbrotten utan bara fått extra utgifter.

Snacka om rättvisa i gammla svedala

// göcke

jag skänker en sorgens tanke till de drabbade anhöriga i Linköping

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem