Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Besvikelse

Besvikelse

Nu skäms man för att man är finsk.....

Kaisa Varis är en stor skam för hela finska folket, precis som Ludmilla var för sverige...

Snart får de anordna ett os för dopade så alla har samma chans...
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja dom dopades egna vm-os. Det finns ju gott om den varan inte minst inom friidrotten. Blir dom avslöjade,så hitta dom på nya dopningspreparat.

Och så fortsätter det,vi har nog inte sett slutet på detta elände!! Får se hur många man avslöja under detta OS i Kina!!!!
Håller med Bandit, bara att beklaga sorgen. Varför inte klassindela dop vm/os,

1. De som dricker och får i sig preparatet.
2. De som äter
3. Tablettatleterna
4. De verkliga eliterna, sprutdoparna

Fyra verkligt spännande klasser.
Vi får hoppas att inte Kallur var dopad. Det är lite lurigt när någon slår världsrekord. Så där bara!!Mitt i Februari.

Jag tittade på hennes muskulatur på överarmar och skuldror. Det ser inte bra ut. Hon är väldigt musklad på dessa ställen.

Om så är fallet då får vi svenskar skämmas.
Annons
Lungn leiake!! Hon skulle inte komma på en sån vansinig ide,hon är inte den typen som skulle fuska. Det syns på hennes härliga utstrålning!!!!
Det jag tycker är så konstigt är att trots att fler och fler åker dit, hur kommer det sig egentligen att våra idrottare ens vågar chansa?

Hörde på tv när detta med Varis kom ut när de intervjuade ACO då berättde hon att de kommit hem till henne när hon minst anade det och tog prover.

Jag skulle aldrig ens drömma om att chansa, jag tränar själv på gym och jag vet att de kan kolla en där oxå. Är även asmatiker och vet att Bricanyl/Pulmicort finns med på doping listan.

Så jag har alltid receptet med mig ifall...
Thomas2!!

Jaså!! Du tittat på sådant som utstrålning.

Kom du ihåg Ludmila. Snacka om utstrålnig när hon vann.

Men jag hoppas verkligen att du har rätt.!!
Det ligger inte i vår kultur att hålla på med dopning. Ludmilla var ett undantag,men hon kom ju i från en annan kultur,där det var mer regel än undantag att dopa sig.

Så jag skulle blir mycket fövånad om någon friidrottare i från Sverige dopade sig!!
leiake! sådana muskler får man efter en lång tids träning och planering! om du jämför bilder på kallur från 1999 till i dag så ser du utvecklingen! skulle hon vara dopad så hade hon haft mera muskler i dag. Jag har sett henne träna det är inga lätta pass hon gör, så dopad är hon inte. Bra att Kaisa Varis åkte dit hur vågar dom? nu har hon förstört för sig hela livet framför sig.
Bandit!!

Det kanske inte går att slå världsrekord utan "hjälpmedel".

Då har ju ivanov en briljant ide`med sin klassindelning.

Oss emellan tror jag snart vi är där. Verkar hopplöst att stävja dopning!!
Thomas2

Måste tyvärr göra dig besviken... Minns du inte Linda Haglund? Om jag inte miss minner mig så var hon dopad..

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem