Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Tidningslänkarna på IS

Tidningslänkarna på IS

Tacksam för denna suveräna svenska nätportal IntyernetStart! Jag undrar: Tidningen DAGEN <dagen.se> finns inte med på länklistan för svenska tidningar. När kan InternetStart lägga in den?
Vänligen / Dagobert
Antal svar på detta inlägg: 10
Hej Dagobert
Vi får se om Daniel läser detta
Till dess så kan jag ge dej ett tipps att lägga länken under mina favoriter på första sidan på IS
mvh // göcke
Tack, Göcke, för tipset. Smart. Rättelse av adressen till DAGEN: www.dagen.se /D
Har du sedan fyllt hela listan med dina högst personliga länkar
så spara ned cookies'na via arkiv/importera-exportera/exportera cookies så kan du ta med dem eller ladda in dem igen om du har rensat dina cookies vid något tillfälle. Jag kör med ett par sådana exporterade cookies filer som jag läser in all eftersom jag behöver dem.

// göcke
Annons
Oj det var den mest kristna tidning jag nånsin sett..
Att ha läst lite mer i den så tycker jag inte den passar in i dagstidnings listan.. kanske nån annastans...

Det är ingen dagstidning det är mer en tidning som handlar om kyrkan och sedan om kyrkan och ja någon annan sak sedan kyrkan igen ja lite om påven, sedan kyrkan igen.

Ne en dagstidning innehåller nyheter och inte bara saker om kyrkan.

Tack för tipset Dagobert, hoppas det gick bra att spara snabblänken till dagen.se in i dina favoriter på startsidan.

Ang att placera Dagen i listan över Svenska lokaltidningar platsar den inte riktigt med där. Som Rob påpekade är dagen ingen lokaltidning utan mer en religös tidning/portal. Därför har jag istället placerat en länk till Dagen under övriga portaler på
www.internetstart.se/sokmotorer.asp
Tack, Daniel, ingen dum idé. /Dagobert
Daniel, bara en liten kommentar apropå ditt goda inlägg på Interstart-förstasidan: en jämförbar site - fast kanske mindre- tar faktiskt med tidningen DAGEN som jämbördig övriga svenska tidningar (den citeras dessutom inte helt sällan i Ekots -SR- Tidningskrönika).
Se: http://www.pressrummet.com/medier/dagspress1.shtml
God helg!
Kan väl inte påstå att den där portalen eller vad man ska kalla det går att jämföra med Internetstart. Ja den ser crap ut helt enkelt. Och efter att ha tittat lite mer så när den går inte alls att jämföra med IS.. :)
Hej! Jag undrar var har Er filmverksamhet tagiot vägen. Tittar i en "InterFilm" katalog . Det går fortfarande hem ute i landsorten med riktig 16 bio. Får jag ett svar Per-Ove Lannerö

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem