Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

MelodiFestival-08 i V-ås

MelodiFestival-08 i V-ås

Hej på er allihopa!
Här kommer ett tyckande angående deltävlingen i Västerås.
Helt klart rätt låt/artist som vann, Sanna har övertagit Carola's plats Schlagerscenen.
//Brinken
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Håller med.. enligt mig redan klart vem som bör representera Sverige. Låten var kanonbra, tror inte det kommer någon fler i samma klass!
Sanna var helt underbar!! Håller med dig barajag!!
Tycker också att rätt låt vann Sanna har en underbar röst och hon sjöng med inlevelse
Annons
Håller med dig till fullo . Brinken ...

Likt dig så tycker jag att Sannas låt kändes genuin rakt igenom ... Hon sjunger med en sådan känsla så att man får rysningar.
Låten var bra och med en sådan glöd så kanske det kan räcka hela vägen för Sanna. Vem vet ??
Sedan till Rongedal-brothers

Första gången jag såg dem överhuvudtaget var på Så skall det låta och de sjöng ju kanonbra där ... Likadant var det här i Västerås.


Carola är lite offside , känns det som ... Personligen så tycker jag att Andreas hade klarat sig avservärt mycket bättre på egen hand.

Jag tror ju dock ändå att de klarar sig vidare till finalen i Globen genom kvalet ...

Att Ola fick gå till 2:a chansen tillsammans med Carola o Andreas var helt OK ... Hans tid liger för honom , helt klart , men jag tror INTE att hans låt räcker hela vägen , sas.
Men fisst var Carola och Andreas låt bra!! Den kommer särkert till globen

Kanske vinner dom oxå!?!Till sist:

Men Sannas låt var fin med det blir nog svårt att utse en vinnare!?

Jag Tippar på Christre Sjögren!!!
Var själv i vip logen som ni såg,ja ni som kolla tv.Jag å Göcke var i vilket fall överens om att fel låt vann. Men det är ju skillnad på att höra live än att sitta hemma å titta på tv. Och sen kanske ni inte var riktigt nyktra heller när ni rösta...å då gills det ju inte...
Bröderna Rongedahl var riktigt vassa. Likaså Sanna.
Jag är glad att Carola inte gick direkt till Globen, även om låten var rätt så hyfsad.
Ett klart bättre startfält i Västerås, än i Göteborg.
Carola är överreklamerad av media. Sanna var bäst.
Glad att fler än jag uppskattar hur suverän Sanna verkligen är
För första gången på länge är jag och svenska folket överrens! Sanna är grym o bröderna hade en svänging låt.
Håller fullständigt med Viktor om Carola!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem