Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Installation avinstallation problem

Installation avinstallation problem

Har problem med att installarera och avinstallera program, loggen i XP indikerade problem med MSI Installer och nu med Vista hittar jag inte rätt logg men troligen samma.
Har nu office 2007 som inte går att avinstallera eller reparera, likaså drivrutin för skrivaren som inte går att avinstallera/uppgradera till vistaversionen.
Vad gör jag
Antal svar på detta inlägg: 8
Angående avinstallation,så kan jag rekommendera:Revo Uninstaller
som efter "normal"avinstallering,ävengenomsöker registret efter
kvarvarande nycklar....
För övrigt gratis!!!
Jag har en fråga ang revo uninstaller.
Om jag har ett program som gäller en månad och sedan måste man köpa en licens till det, kan man avinstallera det med revo och ta bort "allt"och sedan installera om det igen?

Lite ful undran men men.....
patrikke!!

Det har jag försökt många gånger. Men så dumma är dom inte. He,he!!

Jag har försökt med annat e-mail. Men tji.

Dom kör nog på IP-numret.
Annons
Det går efter en formatering, leiake
Testa det vet ja.

Hur som helst så rensar jag ur gamla program nu med revo.
Får se om jag får göra en nyinstallering i morgon
Revo Unistaller löser inte mitt problem, jag får ett meddelande om att korrigeringspaketet inte kunde öppnas. Verkar som om något vitalt för installattion/avinstallation av program pajade när avinstallationen felade.
Nu blir snart en ny mac och omformatering av pc för att sedan bli speldator åt ungarna om jag lyckas lösa detta.
paso , du nämner både XP och Vista i samma andemening,
lite förbryllande..
hur ser din installation egentligen ut???

har du uppgraderat XP med Vista och på det sättet fått ärva hela skiten med problem från XPs installation. ???
Ja jag uppgraderade från XP till vista home premium med förhoppningen om att problemet skulle lösas, men det verkar inte så.
Problemet uppstod med när jag körde XP och hade mitt problem med IE7, som hängde ihop med SKYPE och ett IE7 tillägg.
blås allt och instalera om till det OS du vill ha.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem