Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Surt..

Surt..

spelade precis bort 144.000:- p v75.... Kan balansera men d e surt...
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

de pengarna hade du gärna kunnat gett mej och Daniel

det måste kännas surt. tur man inte är någon gambler
kent57!!

Du skall bara spela för småpengar.

Sedan avvaktar du tills TV4 kl:18:00. Stäng all information innan!

Då får du den spänning som behövs.

Att du skall bli ensam vinnare med 7 rätt är en chans på 15,7 miljoner.
Då får Sverige bli större. Mycket större.
hmmm....har spelat in 12 miljoner under 30 år - lärt mig rida p Åby Travbana och är idag ekonmiskt oberoende, men det är "satans surt" att spricka på ett system p 288,000 rader... MEN skönt att ha kompisar på Forumet att babbla med
Annons
Jag råkade vinna en gång ordentligt!

Då hade jag:

Avd.1 27 oddsare
Avd. 2 Sprack( en 75:oddsare gick in. Hästen hette Linda Shot. Glömmer jag aldrig)
Avd. 3 23.oddsare
Avd.4 15 oddsare
Avd 5 29 oddsare(Luft Kolginji)
Avd. 6 4 oddsare(Stig H)

Ha,ha!! Då säger ni. Det är ju bara 5 rätt. Rätt.!! Men en 5:a gav 72.400:-
Jag hade 10 st. 5:or på mitt reducerade system.

Detta var 1991. Det var V65 då. Undrar om det inte var 10:e April.

720.000:- då, var väl 7 miljoner idag. Då var man kaxig. Ha,ha!!

Men lätt vunnet......................: ni vet!!
...jaa..så där ser det ofta ut och d e såna system man söker - spelar själv ofta stora system p att "spricka" p 7 rätt men sätta många 6:or till överpris och har vunnit över 2,3 miljoner p d. 7 rätt är så fruktansvärt svårt att få.

Spelar annars "sexlingar" p Svenska Spel och har satt 6 st p raken till flera hundra tusen. Det går att spela o vinna om man har pengar att förlora.

Spelade Frankrike - Brasilien 0-1 i fotbolls VM sist och förlorade över 5 miljoner... Frankrike vann m 1-0...
Ska man ha en möjlig chans att vinna stora summor, så måste man ju satsa också.
Själv vågar jag inte satsa mer än någon hundra lapp. Lär väl snart inte ha råd att spela alls tack vare puff-regeringen o deras extra skatter o höjda avgifter.
Man måste väl inte satsa mycket? Det finns flertalet multimiljonärsvinnare som inte lagt mer än några tior.. :P
Man måste självklart inte satsa mkt om man med sitt spel tänker sig att köpa "en trisslott" ungefär. Men jag talar om systematiskt spel över långa perioder och ngra "multimiljonärsvinnare" som vunnit mer än en gång (som att ta en lott alltså) är oerhört sällsynt. Jag VET när jag lämnar in mina spel att oddsen för vinst är till min fördel och spelar 5 dagar i veckan.
leiake . Du sa inte ha ha.

en undrande läsare
Skönt för viktigpettern att lufta sig lite. En gång lira jag för en miljon, dyrt. Men jag vann ju 5 miljarder minst så det var det ju värt. Just det leiake, vart tog ha ha vägen, är du sjuk?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem