Någon som har något tips om en liten extra inkomst? Något man kan göra hemifrån antingen via nätet eller något... Har själv funderat men inte kommit på något fantastiskt. Har redan heltidsjobb, men skulle vilja ha lite mer om det går att lösa smidigt.
Antal svar på detta inlägg: 16
Så kanske jag skulle kunna göra med pv:n?
Fast jag får väl bara ett stämplat rabattmärke då!
Leiake! Den sortens släkt du menar stavar på det engelska viset. släCkt!
Fast jag får väl bara ett stämplat rabattmärke då!
Leiake! Den sortens släkt du menar stavar på det engelska viset. släCkt!
Man kan göra en sak som jag såg på en större marknad i Örebro där de var inne i en stor hall och sålde allt, och då menar jag allt.
En "gubbe" sålde olika broschyrer om traktorer, han hade klippt ut fakta sidor om bl.a. "grålle" ur en traktor tidning. Den hade han lagt i en plastficka och skulle ha 10:- för den...
Så om man hittar gamla veckotidningar kan man bli rik genom att klippa ur recept och handarbeten lägga i plastfickor och starta en brev skola. De som går med får en plastficka i månaden, synd bara om receptet är på två sidor för då får de vänta med maten till månaden därpå...
En "gubbe" sålde olika broschyrer om traktorer, han hade klippt ut fakta sidor om bl.a. "grålle" ur en traktor tidning. Den hade han lagt i en plastficka och skulle ha 10:- för den...
Så om man hittar gamla veckotidningar kan man bli rik genom att klippa ur recept och handarbeten lägga i plastfickor och starta en brev skola. De som går med får en plastficka i månaden, synd bara om receptet är på två sidor för då får de vänta med maten till månaden därpå...
En annan väldigt bra grej är att köpa akr med visitkort och sen får folk beställa, det är bara att skriva ut på skrivaren. Kostar de runt 15:- arket som innehåller 6 visitkort, så säljer man visitkorten för runt 4:- /st så blir det även pengar till nya bläckpatroner..
Annons
Jag brukar dela ut morgontidningen när jag vill jobba lite extra, det finns maasa där man kan göra, dela ut reklam. skitkul men inte att få. En gång hjälpte jag även på och ansade äppelträd bl.a i ett villaområde, det finns massor man kan göra, sen beror det förstås hur pigg man är...och seriös vilket inte många varit här än!!
Kolla lite vad du vill och kan ernfrid så kan du återkomma, ska jag försöka hjälpa dig.
Kolla lite vad du vill och kan ernfrid så kan du återkomma, ska jag försöka hjälpa dig.
Jag brukar rita/måla nåt och sälja om folk vill köpa.. Har lagt ut några teckningar på min hemsida där folk kan kika...
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem