Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Nog är väl Barbro Svensson...

Nog är väl Barbro Svensson...

en av Sveriges mest älskade kvinnor?? Sitter och tittar på denna fräscha 70-åring på Tv,n just nu. Sicken tjej, va???? Grattis på 70-årsdagen Barbro!!
Antal svar på detta inlägg: 8
Grattis från mig också! (så här i efterhand)

Hoppas vi slipper se mera av dig. Du skulle nog slutat när du var på "toppen". Lite patetiskt numera.
Hoppas vi slipper se mera av dig. Du skulle nog slutat när du var på "toppen". Lite patetiskt numera.


Visst kan du slippa se mer av mej i fortsättningen!!
Det låter som Kvibergsmyran lämnat toppen för bra länge sedan. Barbro är still going strong.
Annons
Lill-Babs går väl an att titta på(knappt). Men Sarah Leander hon skrämde mig på sin sista tid, så jag var tvungen att stänga av TV:en

Om man är en vacker kvinna i karriären så skall man nog dra sig tillbaka i god tid om man är förnuftig.

Jag "kollade" på Birgitta Andersson( Teskedsgumman). Jag kände inte igen tanten. Det var omöjligt.

Livet är grymt!!

p.s! Själv har jag sålt alla speglar. Ha,ha!!
Att Birgitta Andersson förändrat utseende de sista 40 åren är väl inget mysterium direkt. Om bara vackra människor fick synas i media så hade vi världens sämsta underhållning, politiker, och några idrottsstjärnor hade vi inga. Du leiake som snart fyller 100 förstår väl det? Ja, livet är grymt, om utseende betyder allt.
Lill-Babs var ju en riktig snygging i sin ungdom, och det har ju satt sina spår....
Men nog är hon (Lill-babs) ett fenomen som haft en framgångsrik karriär i över 50 år. Dom flesta artister är dagslädor idag, möjligens att dom håller ett par år eller 3.
"Hoppas vi slipper se mera av dig. Du skulle nog slutat när du var på "toppen". Lite patetisk numera." Håller helt med Dig .... Kvibergsmyran!
Lill-Babs har aldrig varit någon idol för mig. Sjunger bra? Nja, det finns många som är mycket bättre. Bjuder på sig själv? Ja, det är hon kanske bra på. Och "fjanta sig" kan hon också i olika sammanhang. Stor artist? Inte för mig, men hon har ju trots det alltid "gått hem i stugorna". Men jag skulle aldrig någonsin betala för att lyssna på henne, vare sig live eller på något media - CD, DVD eller vad de nu må heta.
När min gubbe var ung och grön, gjorde han och en kompis en intervju och fotograferade henne för ett uppdrag i en norrlandstidning. Men de då unga männen var inte heller särskilt imponerade. Har dom sagt i alla fall!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem