Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

synka Outlook Express med hotmail

synka Outlook Express med hotmail

Behöver hjälp!!

Hur synka jag outlook express med hotmail? Kan skicka e-post i från hotmail med outlook express adress. Men när jag får e-post i outlook express,kan jag inte se det i hotmails inkorg!

Tacksam för hjälp!
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Till att börja med måste du se till att du i Outlook express, ställer in programmet så att det sparar en kopia av meddelandet på servern. Om du inte gör detta så raderas mailet på hotmails server när du har läst det i Outlook.

Sedan vet jag inte om det går att synka. Det var så tidigare att då måste man betala för hotmail. Alltså gratisvarianten funkade inte för detta
Om man kan skicka mail ifrån hotmail borde man inte kunna ta i mot mail i från outlook express i hotmail.
Thomas1½!!

Du är väl inte riktigt frisk ännu. Därför ändrar jag ditt nick. He,he!!

Ditt problem är lätt att avhjälpa. Använd bara ett mailkonto. Förslagsvis Hotmail. Lär dig det ordenligt så har du ett mycket bra hjälpmedel. Jag har haft mitt i 15 år. Något trubbel har det väl varit, men... försumbart.

Om varje mailkonto kostade 1000:-/året. Hur många hade du haft då.??
Just det bara ett.!!
Annons
Thomas2 , leiakes svar löste ju inte din fråga.

visst det skall gå att sända mail mellan kontona.
men frågan är varifrån du sänder iväg dem om du gör det
Tror att detta gäller nu. Om du betalar för en prenumerationstjänst, till exempel MSN Hotmail Plus eller MSN Premium, kan du använda ditt konto från Outlook eller Outlook Express inklusive många andra tillagda funktioner
Leiake!

Nästan frisk!? Nu är ju mailkonton gratis,och jag gilla båda.

Det måste finnas ett sätt att läsa outlook express i hotmail,det går ju att skicka!!

Det står ju i hotmails konto att det inte är säkert att mailen i från outlook express går att se utan att synka konton.

Men var gör man det någonstans??
Göcke!

Ja sänder i från hotmail med min min e-post adress i från outlook,och det är inga problem,men det går inte att se inkommande e-post i från outlook express i hotmail.
Gäller det att du inte kan se några mail alls thomas2?
Har du kollat skräpmappen om de hamnat där istället?

Jag kan då både skicka och ta emot mail via outlook express med mitt gratis hotmailkonto.
Fast jag kan inte lägga in ungarnas konton för då får jag meddelanden om att det inte går med gratistjänsten som hotmail tillhandahåller.
patrikke!
Jag kan se mina mail i inkorgen på hotmail,men bara dom mail som kommer till min hotmailsaderss , inte i från outlook express.
Thomas2 , du måste göra värdens tankevurpa

det du kan få från outlookexpress är det konto som vid tidpunkten är det
aktiva sändkontot, har du ett teliakonto och ett annat i outlookexpress
och det är teliakontot som är ditt sändkonto. så skall du få ett sådant mail
i inkorgen i hotmail , om du sänder ett mail till din hotmailadress.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem