Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem med Flashplayer9

Problem med Flashplayer9

Hej , sen en tid tillbaka har jag problem med Flashplayer9 så fort jag går in på en tidning så får jag en ruta där det står att Flashplayer har stött på problem och måste avslutas efter det så kommer den en annan ruta från microsoft att att dom har stött på ett problem och så kan man skicka till dom så att dom kan kolla upp det jag har låtit det gå dit 2 gånger men inte tusan får jag nån hjälp det som jag har kunnat läsa fattar jag inget av massa sifror osv *S* jag va inne på Flashplayer sida och där kan man kolla upp om den fungerar som den ska vilket den gjorde enligt dom Hmm förstår inte va problemet kan vara ..

Tacksam för hjälp :)
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Aha där ser man , jag hade lite på känn att det kunde just ha med det att göra men va inte säker o det är väldigt irriterande när den kommer upp o programet avslutas men då vet jag att det förmodligen beror på dom .

Tackar så mycke :)
Göcke:

Då har vi konstaterat det ännu en gång..

http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=tn_14157&sliceId=1


Program för avinstallation.Hjälpte mig när jag hade samma problem .Installera om Flash player.
Annons
Tack antena det kan ju va bra att ha , jag gjorde en avinstallering sen installerade jag på nytt men det kan ju hända att det blev nåt fel änndå , ska testa din länk imorrn för det vore väldigt trevligt att få läsa tidningen utan att behöva ta om hela proceduren om o om igen alltså gå ut på nätet om igen för siderna stängs ner för mig väldigt ofta *suck*

Nå ja det är dags att sova nu God Natt
Fast det kan ju fortfarande va så som Göcke skrev om att det är reklamen som stör ..tydligen tycker ubuntu33 likadant ..

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem