Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Vilken trixare

Vilken trixare

En pålitlig vän

Två par satt och spelade kort. Leif råkade av misstag tappa några kort på golvet. När han böjde sig ner under bordet för att plocka upp dem noterade han att Anders fru, Eva, inte hade några underkläder på sig!

Lite chockad av detta råkade han slå i huvudet under bordet och rodna kraftigt. Senare när Leif gick till köket för att hämta lite förfriskningar, följde Eva honom dit och frågade: - Såg du någonting under bordet som du gillade? Leif erkände:
- Hmm, ja det gjorde jag.

Hon sa:
- Du kan få det, men det kostar dig 1,000:-. Efter en minut eller två, indikerade Leif att han var intresserad. Hon berättar för honom att eftersom Anders jobbar på fredagseftermiddagar och Leif inte gjorde det, så skulle han komma hem till henne runt två-tiden på fredagseftermiddag.

Fredag kom och Leif åkte till hennes hus vid 14- tiden. Efter att ha betalat henne 1,000:-, gick de till sovrummet och hade sex ett par timmar, sen gick Leif.

Anders kom hem vid 6-tiden på eftermiddagen och frågade sin fru:
- Kom Leif förbi under eftermiddagen?

Helt överraskad av frågan svarade Eva:
- Ja, han kom förbi i ett par minuter.

Nästa fråga Anders ställde var:
- Gav Leif dig 1,000

Eva trodde nu att Anders visste om allt, så hon svarade:
- Ja, han gav mig 1,000:-.

- Bra, säger Anders, Leif kom förbi kontoret i morse och lånade 1,000:- av mig och han sa att han skulle åka förbi vårt hus i eftermiddag och betala tillbaks pengarna till mig. Det är skönt att ha vänner man kan lita på.
Antal svar på detta inlägg: 0

inga svar än...



Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem