Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Ad-aware SE

Ad-aware SE

Har tidigare kört Ad-aware 6.0 men kasta ut det och körde in Ad-aware SE istället och det ger mycket snabbare sökning och det går även att ladda hem på svenska.

www.lavasoftusa.com/swedish/support/download/
Antal svar på detta inlägg: 9
gjorde samma sak, undrar dock om SE inte saknar funktioner eller?
Saknar SE funktioner?
SE är nyare och hittar mer skit än vad gamla vanliga som inte var Special Edition.
Hej jag har laddat hem Ad-aware SE versionen men, jag får inte den att uppdatera sig, den stannar på 5 % och sen är det stopp.
Inställningar är ok mm, vad tror ni?
Nåt annat, är att när jag körde Spyboot kom en sur meddelande, om att ,du kör Ad-adware och om den hittar eventuella fel på Spyboot ska du strunta i det…och inte radera det !…jag vet inte vad tusan är det som pågår , har de problem eller ?
Med vänlig hälsning
Hans
Annons
Har också precis laddat ner 6.0 SE och den funkar finfint. Har du avinstallerat förra versionen riktigt? Innan jag installerade 6.0 SE försökte jag uppdatera referensfilen i 6.0 Standard då hände samma sak den stannade på 5% , så den blev korrupt. Kanske det blir så om man inte avinstallerat?
Hej det är som Christer skriver nödvändigt att avinstallera gamla AD6 före installation av AD-SE.
Ok,då är det som är felet! Tack!
Men det andra, att Spyboot ger en så lurig meddelande?
Har ni fåt en sånt?
I vilken ordning ska de köras? Ad-adware först och Spyboot sent, eller vad?
Tack
Med vänlig hälsning
Hans
Vad är SpyBoot?
Hans de komplementerar varandra och det har ju att göra med att det är skilda program och deflistor som man testar emot. Och du bör alltid titta och bedömma själv innan du radera.
Nu vet jag , tack
Rob,du har rätt! det är fel stavat ,det heter Spybot…. Kolla här http://www.safer-networking.org/en/index.html
Ha det bra
Hans

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem