Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Hejsan svejsan

Hejsan svejsan

Nu e de min själ å hjärta fart på IS!!
safari springer igenom allt va IS har å erbjuda allt ifrån inloggning till forum i vänsterspalten. tjosan än fins de hopp för Daniel å Göcke he he!
Antal svar på detta inlägg: 9
Jag har inte "Safari", men här är det full fart ändå! Från inloggning, till kontakt med Forum startsida m m.
Bra jobbat Daniel & Co!
Är du packad.......
Tjena Emans!
näpp de e jag inte. tycker inte de e lönt å bli packad de e inte värt de dagen efter he he. men snabbt e de. alltså IS menar jag.
Annons
Har nu provat safari men skiten låser sig hela tiden, skräp.

Återgår till trygga FF.

Förresten jigsaw, du verkar jävligt osympatisk.

Trevlig helg nu
Och ni tror verkligen ni kan märka den oerhörda skillnaden i ms mellan olika webläsare?

om ni nu mot förmodan skulle märka av skillnaden..vad ska ni använda alla dessa 1000 delar av en sekund till?
Wacko, tid är pengar vet du väl?
hejsan pluppen.
tråkigt att safari inte funkar på din dator men FF är ju kanon de me.
sem undrar jag på vilket sätt du menar att jag är osympatisk?
ha en bra dag.
jigsaw!

Du är ingen osympatisk person. Tvärtom.!!

Men du formulerar dina inlägg så att dom kan missförstås.
Det är lätt gjort. Jag har gjort det många gånger. Man skriver som man tänker rakt av. Men det är inte säkert att det går hem hos alla.

Man vill väl, men misstolkas.

Det är nog därför många avhåller sig från att skriva. Dom är rädda att göra bort sig.

Men den rädslan är främmande för oss Ha,ha!!Eller börjar du tveka???.

Kör din stil. Den är charmig!!
Tjena leiake!
De e väl lite si å så med skrivandet ibland så blir det mer å ibland mindre.
men när man sitter å skriver inlägg så flyger bara fingrarna iväg på tangenterna så ibland så kan de nog missförstås.
men man kan väl inte vara älskad av alla samt älska alla heller.
men tvekar de gör jag inte men funderar på skaffa bättre skydd till datorn nu när det finns vissa som finner en osympatisk eller va de psykopat he he.
du värmer i hjärtat gamle man hade jag hittat en rak ros så hade jag lagt dit den men denna får duga

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem