Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Våltäkt mot barn

Våltäkt mot barn

Var är det för ett samhälle vi lever i?? I dag har jag läst inte mindre än tre anhållande för våldtäkt mot barn. Och då har jag läst bara en tidning.

Har det här pågått i alla tider?? Eller är det på senare tid detta ökat så till den milda grad..

Vad är det för sjuka djä..... som går omkring lösa??? Hur får man stopp på dom??

Barn måste väl i alla fall få leva i trygghet i en demokrati!!
Antal svar på detta inlägg: 6
Thomas2!!

Du som har busskort. Fattar du hur denna idiot har fått ABCDE. Det är mig en gåta. Han har i alla fall körkort för tungt fordon.

Nu är dom intresserade av honom i Norge. Denna soppa är inte slut.

Han har hunnit med mycket på sina resor. Det är svårt för polisen att spåra en sådan människa.

Men detta verkar bli en stor myndighetsskandal.

Men går jag mot "röd gubbe" då tar dom mig direkt.
leiake!

Det är en gåta bara att han fått dessa körkort??!!!

Men hur många går det lösa bara i Sverige?? Detta måste polisen tar på högsta allvar.

Inte konstigt att föräldrarna måste köra barnen minsta lilla bit dom ska till

Och så säger dom att barn måste röra på sig mer. Vem törs skicka ut sitt barn ensam??
märkligt hur ni resonerar,
tror ni att det syns utanpå hur en människa tänker
eller handlar.
Annons
Göcke!!

Med facit i hand är det ju lätt. Som vanligt!

Men att han skulle mörda kanske är långsökt.
Det verka som en del människor har två sidor. Trevliga omtyckta människor som lever tillsynes ett bekymmerlöst liv. Andra stunden förvandlas dom till hänsynslösa människor,dom är i stånd att göra precis var som helst.

Det är klart inte lättaste sak att avslöja deras betende,men när man får in tips måste det väl tars på allvar.

Detta är man dåliga på i Sverige.
Tror att Anders Eklund som heter bara har en sida, en dålig. Hans manliga bekanta berättar ju att det umgänge de hade enbart handlade om jobb, motorer och andra praktiska saker. Känslomässiga diskussioner förekom överhuvudtaget inte.

Samtal med kvinnor handlade för det mesta om sex, grova skämt osv. Han blottade sig tydligen också.

Hela bilden man får är ju att han kände sig underlägsen båda könen och var tvungen att i alla lägen utmärka sig p de sätt han trodde var det rätta.

Sen blir jag nästan lite förbannad när jag läser Expressen och intervjun med hans bror med familj.

Enl. tidningen så säger dom " - Det finns Anders ett och Anders två. Anders två har vi aldrig träffat, säger svägerskan Janet Eklund.

Skitsnack! Broder med familj vet mycket väl om hans tidigare brott, våldtäcktsförsök osv och så påstå nåt sånt. De har bara stuckit huvet i sanden och inte brytt sig. Bekvämast så.

Hade de agerat rätt så hade de kanske kunnat hjälpa och mördade tjejer hade kanske levt idag, men eftersom machomän bara snackar bilar och motorer och inte känslor så är det är det väl för mycket begärt.

Det tror jag är det största problemet i vårt samhälle.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem