Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nya trådar inlägg

Nya trådar inlägg

jag la märke till, att när man håller i en tråd och svaren bara haglar in och man svarar på löpande band. då uppehåller man "se Forum" på startsidan. så andra intresserade av nya trådar och inlägg från t.ex. datorfrågor, de får ingen syl i vädret att komma in med sin nya tråd för att få svar på sina bekymmer i "realtid"
vad tycker du Göcke, visst är det så?
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

nej
Är det inte på det viset att det man tycker är värt att diskutera i forumet svarar man på, och då kan det bli många inlägg.

De trådar som har många inlägg tycker medlemmarna på is om eftersom de diskuterar i dem.



Tycker jag
Göcke har tidigare sagt att Datafrågor,

prioriteras! Det är synd när det ibland,

är en bra debatt tråd igång.

Men Forumet är väl i första hand,

till för att avhjälpa dataproblem!
Annons
Forumet har gått från intessant till fullständigt värdelöst, bara gubbgagg tillåts
Kanske kan Daniel Noflo och Telamundo göra en insats för att få lite fart här igen, var är ni?

Göcke är en gammal man och tänker som en gammal man, och tillåter endast gamla mäns tankemönster.

Nyckeln till framgång här är nog variation. Även damer, unga män och kvinnor har ju betydligt att komma med såklart.

Om man bara kan förstå att just mitt sätt att tänka inte är det enda sättet, och kanske är min syn på tillvaron inte den enda, kanske inte ens den enda rätta.

Om man bara tillåter gamla män som sitter och berömmer varandra och omedelbart plockar bort trådar som avviker så blir detta forum genast ointressant för nästan 100% av medlemmarna.
tydligen är det många som har kriser i sitt liv här.
och just nu kanaliserar ni det på mej.

Hur vore det om ni tog tag i era egna problem istället för att
skylla allt på olika åldrar som orsak till stämningen här på IS.

Några nya intresanta trådar skapas ju inte om ni skall ägna en hel kväll med att kritisera mej.
Kriser i sitt liv? Nej, mitt liv fungerar aldeles utmärkt tack.

Ville bara poängtera att om någons åsikt skiljer sig från din så tar du genast bort tråden.

Om nu folk ägnar en hel kväll (vilket kanske är en smula överdrivet) åt att kritisera så kanske det kan bero på något.

Du har säkert många fina sidor, men att ta in kritik tycks lite svårare.
Om nu detta forumet är så dåligt som ni vill göra gällande,vad i hela fridens namn gör ni här då Det finns ju hur många forum som helst på internet där ni kan skriva precis vad skit som helst
Vi är snart inga kvar här, är det inte bättre att försöka göra detta bättre?

10000 medlemmar, så ett ordentligt underlag finnes ju.
Göcke
Du tycks ha fullt upp...
Krävs inget svar

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem