Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Internet Explorer

Internet Explorer

Jag har efter att installerat SP1 i min bärbara dator som har Vista Home fått ett problem som fler måste ha fått, jag kan inte öppna Internet Explorer utan måste i så fall öppna den som administratör. När jag sedan har öppnat IE 7 så står det att skyddat läge är av längst ner på sidan. Hur gör man för att kunna ändra på detta och vad har hänt efter installationen av SP 1?

Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 7
Har forskat lite nu o var inne på standardprogram och bytte till att IE 7 skulle vara standardprogram i stället för Firefox me bytte sean tillbaka igen till Firefox och då fungerar det. Men när jag öppnar IE 7 så står det nere till vänster att fet är fel på sidan. Vad ska man göra för att komma åt det problem?

Raj-Raj
vilken sida är det som det ståt fel på sidan på?

om du stänger av medela alla skriptfel i IE7
försvinner felmedelandt då?

det där med firefox och IE7 är tydligen ett problem som fler har.
Har ie6 Samma problem Göcke. Sidorna är svd,och hemnet se Men dom funka i ff perfekt.
Annons
för mig fungerar det med både IE6 och IE7 och i olika windows,
så det ligger tyligen på era maskiner.
Jag har löst problemet och stänger tråden.

Raj-Raj
Raj-Raj
hur gjorde du för att lösa problemet? har vista basic men har oxå problem med att det skyddade läget visar på av fast det är på. snälla lite feedback hade vatt bra.
Tar upp denna tråd igen. Trodde att jag hade löst det men nu har det kommit igen. Det verkar var något med den senaste uppgraderingen av Firefox som ställer till det. Jag kan inte starta IE 7 utan måste i så fall öppna det i administrations läge och då står det att det skyddade läget är av. Vidare så kan jag inte söka på IS startsida heller. Vet inte vad man ska göra åt detta.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem