Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem

Problem

Jag har fått ett problem som jag aldrig har varit ute för innan. Jag kani nte starta IE 7 i min dator utan måste i så högerklicka på ikonen och gå in som administratör för att starta den. Då står det att skyddat läge är av. jag har avinstallerat Firefox men har ändå samma problem. Jag kan inte googla heller på nätet för då står den bara och söker hela tiden utan resultat.

Jag har Vista Home i datorn och det är en Dell Dimension 9150. Hoppas någon har ett svar till mig innan jag blir galen.

/Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 4
Jag kanske är ute o cyklar, men har du bockat vilken webbläsare du vill använda på internetalternativ/program?
Jag har nu installerat om min dator så jag har löst problemet på det viset. Nu undrar jag om jag ska installera alla uppdateringarna innan jag installera SP1 eller har det ingen betydelse?

Raj-Raj
Där är jag nollställd! Men windows update kollar ju alltid igenom vad man behöver så du får nog förlita dig på dom. Eller kanske du får ett bättre svar av någon mer kunnig på IS!
Annons
SP1 är ju en samling av alla tidigare uppdateringar.
Så, installera först SP1 och gå sen till Windows update och kontrollera om det har kommit några uppdateringar efter SP1.

//Breeze

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem