Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Till moderatorerna tex daniel

Till moderatorerna tex daniel

Vill ni var vänliga att ta väck allt som handlar om "jigsaw" på och i IS. Har bytt startsida pga allt strul me sidan + lite annat.
Jag tackar för mig å tackar alla som hjälpt mig med allehanda problem.
Ha det gott alla å lev väl.
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Du har ju deltagit i många trådar det går nog inte att plocka bort då blir ju trådarna förstörda
Hej jigsaw, tråkigt att höra, bara så att du vet jobbar vi just nu med en uppdatering av allt på sidan så du är välkommen tillbaka när det är klart.

Dina gamla inlägg och texter kommer att ligga kvar då det inte kommer att gå att deleta var och en i arkivet. Vill du att vi ska ta bort din profil? Du kan alltid bara låta den ligga vilande så kan du enkelt komma tillbaka när du vill utan att behöva starta om.

hälsningar Daniel
Tjena daniel!
Ta väck min profil. Om jag nu vill bli medlem igen så skapar jag en ny profil.
Låter kul samt bra med en uppdatering på sidan.
Ha det bra å hälsa Göcke å leiake. Kul så länge det varade.
Annons
jigsaw.
Synd du försvinner. Jag kommer att sakna de debatter och snack vi hade.
Inte många, men intensiva
Lev väl

Hälsningar
//Ozzy
ha de bra jigsaw, vi väntar tills du kommer tillbaka, lev väl å välkommen åter.
Ozzy
Tack desamma!
finns ju fler än en anledning till att jag försvinner: Har haft problem med sidan (mer än mig det vet jag) men den största anledningen är att jag e trött på att få istort sett alla mina trådar förstörda med inlägg som inte har med tråden att göra. jag e inte heller felfri men elementet i fråga gör detta istort sett varenda gång. Finns mer än jag som e trött på detta!
Is är och förblir den bästa startsidan men start.se ligger inte långt efter förutom forum å radion på IS som är helt unik i sitt slag enlig min mening.
sen kunnandet som finns på denna sidan hittar man inte så lätt på ett å samma ställe där det sträcker sig mellan sömnad å det mest tekniska man kan tänka sig.
Ha det gott å lev väl
jigsaw
Det samma Du
Om Du inte har något emot det så slår jag dej en e-post någon vacker dag
Ha de
Ozzy
Moderater.
Varför går det inte att gå ur.
Det är därför det blir dubbelt.
Ozzy
Ozzy!!
Du kan maila mig precis när du vill! antingen på min profilmailen eller vildeville_27@yahoo.se. du e min stöttesten bland många.
kramiz på dig.
Herregud, varför lägger du inte helt enkelt av med att skriva här, good bye.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem