Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Kan ej öppna vissa sidor

Kan ej öppna vissa sidor

Vad beror det på att jag ej kan öppna vissa sidor i Firefox, ibland när jag skall gå vidare på en sida så börjar den fliken blinka mellan där jag var o den jag skulle till och sen händer inget mer.
Har någon en anledning varför det blir så.

tackar på förhand för all hjälp
Jalle
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

sevve har du samma version av FF i de olika burkarna.
du ser ju ovan att andra har haft problem. men ingen kan ju gissa vad du
kör mer än att du säger att det är FF.
och du gav mig inte en länk som vi alla kan testa.
Hej Göcke
Tack för hjälpen och ber om ursäkt att jag ej skrivit det, men jag har FF 2.0.0.14 och det är bl.a vildawebben.com. När jag jag skall logga in så efter jag godkännt min inloggning så börjar det blinka fliken och sidan blir vit.
har du bockat för , aktivera java och javascript, under fliken verktyg/inställningar/innehåll
Annons
Ja,det har jag.
Det är mysko är ju att det har fungerat tills för en kort stund sen, då det plötsligt slutade fungera.
Jag funderar om jag skall avinstallera FF, men hur jag då skall göra för att behålla lösenord jag har i minnet m.m
Jag menar om jag sen skall installera om det, så vill jag ju att de skall vara kvar och även användar namnen på alla sidorna.
du kan ju be att de mailar användarnamn och lösenordet, genom att klicka på glömt lösenordet som du har på den sidan.

att du inte kan logga in , kan ju bero på att du tömt cookie cashen på den datorn som det inte fungerar på.

skriv sedan ned användarnamn och lösenord och vilken mailadress du uppgett.
det är de fallgropar många gör i dessa sammanhang
Jag tror jag får vänta tills trean kommer till FF.

Det började innan jag tömde cachen och annat skräp från minnet för jag trodde det var det som var anledningen.
sevve , varför inte klura ut vad det är som har skitit sig med den version du redan har och som borde fungera om det är samma version du har i den andra datorn.

alternativet är att testa med att installera om till den version som fungerar

problemet ligger ju tydligen på en dator bara.
och då ligger ju felet där och inte i själva programet, utan hur du har hanskats med inställningar och pluggin på den datorn.
och som du skrev , vad du gjorde innan du tömde cacharna.

är det en brandvägg som hindrar inloggning??

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem