Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Sommar och semester

Sommar och semester

Hva gjør ni i sommerferien? Er ni i Sverige i nogon stuga, eller räser ni utomlands eller hur?

Selv skal jeg reise fra oslo til malmø - i seilbåt! Jeg skal vinke til dere

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Ja, du Anniken. I Jönköping hvor jeg bor, her er noen fine badsjöar. Det er også en stasjon til vest kysten nedoverbakke Båstad der familien har slektninger. Selv Bohuslän med deres alder, vil det være nok for en tur. Smögen, västkustens perle.
Nice sommeren
/ / Ozzy
Tips
http://www.google.com/language_tools
För min del blir det Polen i år. Har aldrig varit där,det ska blir spännande.
Vi drar till västkusten några veckor, så jag vinkar när du seglar förbi Strömstad!
Och så är det roligt att åka till Halden å handla lite, och se att alla tänker vilken "tokig Svensk" som handlar här, men jag köper endast sådant som jag inte hittar i Sverige.
Annons
vart i dalarna ska du mr TACO ???
solarus jag ska till lima i västerdalarna till ett ställe som heter heden.Jag åg du var i från malung!! Där gick jag på vemeki två år.så malung känner jag till utan och innan.
är de du som e bror till storbonn i heden
Då ses vi förmodligen längs kusten någonstans Anniken. Jag kommer att ta båten från Göteborg och upp till strömstad för att vända och gå hemmåt igen.
Vi sticker i början av juli.
Jag vet att det är väsrsta tiden för en dylik resa, men ibland har man inget val.

Go tur
/B
Bosse,

takk. Da skal jeg vinke til alle svenske båter som seiler nordover... for det kan jo være deg! "Bosse, Bosse!" kan jag rope da
Det beror på vem du menar lillbrorsan är bonde men inte så stor och han bor i heden och heter peter.
Själv ska jag till stugan i morrn,,för då börjar min semester o 7 veckor fram,,,

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem