Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Slumpgenerator

Slumpgenerator

När jag satt in en kopp kaffe i min microugn med roterande tallrik, så hamnar alltid örat på koppen nio ggr av tio med örat inåt i ugnen.
Varför gör den det?
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3

Brygg lagom mycket så att du slipper värma sen.....
Det får inte börja koka i micron för då smakar det o-bra.
Det är perfekt på morgnarna när man behöver kaffe, 30 sekunder ca så är det klart.

Ozzy, testa absolut inte med att lura micron med att vända örat inåt.
Då kan den bli sur och kanske sprängas

Visserligen kan man ladda på kvällen innan och köra med timer men det är för mycket besvär för mig.
På tal om slumpgenerator.

Hur stor är chansen att det skulle blir samma rad i både lotto ett och lotto två samma dragning?
Annons
Jag skulle tro att den chansen är större än att jag skulle få 7 rätt på lotto i alla fall.

Jag måste för den delen förnya mitt lotto, det hade jag glömt.
Tack för den thomas2, annars vet jag vilken rad det blivit i morgon.
Thomas2!

Jag har sett en siffra om V75. Där har du en chans på 15,7 miljoner att bli
ensam vinnare.

Lotto1 är svårt nog med 7 rätt. Men att Lotto2 skulle bli likadant som Lotto1. Den dagen finns nog inte . Om vi då lägger till Jokernumret rätt, då blir det i svåraste laget. He,he!!

Tror inte det finns en dator som kan räkna ut detta mysterium.Det blir för många nollor. Då får datorskärmen vara 10 meter bred.

Bill Gates han tjänade så mycket pengar, så datorerna på skatteverket i USA
klarade inte av hans deklaration.

Han spelar nog inte på Lotto.
Leiake

Nä det kommer nog inte att inträffa,så länge du och jag lever. Men det skulle vara intressant att veta hur stor chansen är.

Det skulle kunna gå i "jocker" med tex. alla nummer ex, 222222 eller annan siffra.
Alla sätt är bra utom de dåliga, lär någon ha sagt.

Jag tror jag lurar micron med att värma kaffe obs. inte värma så det kokar.
Men utan öra på koppen. Jag har nog någon där jag i ren desperation slog av örat på en gång.

Tack för alla sympatier med min micro och kaffedrickandet.

Jag sk testa medatt lägga in en rondell med ggradering på så kanske jag vinner på ett sömmersketips.

Apropå räkna ut på datorn. Vet ni att man kan räkna ganska stora och invecklade tal på Google,s menyrad.

Skål i kaffe

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem