Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hälsokost

Hälsokost

Jag lider av tinnitus och yrsel,när inga vanliga mediciner hjälper försöker man gripa efter annat.

Har provat SPC som är gjort på havre och har inga tillsatser som skulle hjälpa.

Nä då,det blir nästan värre och dessutom hård mage.

När man har tinnitus har man svårt att sova,detta ständiga toner i huvudet.

Så ja provade någon hälsokost som skulle vara "rogivande".

Har aldrig varit så klarvakne som när jag tog dessa tabletter.

Så är hälsokosten bara ren bluff? Har någon annan prova detta? och blivit bättre?
Antal svar på detta inlägg: 5
Det är bara Sverige som är så restriktiv vad gäller alternativ medicin.
I utlandet får man välja när man går till doktorn vilken typ av behandling man önskar.
Traditionell eller alternativ, vilken omfattas av naturmediciner, såsom hälsokost alternativ.

Naturmediciner har om man får rätt, mycket större läkande kraft än vad man tror. Tro på det måste man även inom den traditionella medicin vården.

Jag lider själv av en lindrig form av Tinnitus, Men sover gör jag som en stock.

Yrsel kan man även få av "kristallöra. för att inte drabbas av yrsel när man ska sova, måste man nästan sitta upp i sängen.
Thomas2 !

Detta är mitt älsklingsämne. Gamla gubbar och gummor som har både det ena och andra.

Hälsokost är ju antagligen ren bluff. Min uppfattning är att om man går in på
den linjen så tappar man tålamodet. Det tar för lång tid innan det verkar.
Så man blir lite tveksam. Men jag vill inte förringa hälsokosten. Men det tar sådan"djävla" tid.

Jag kollade din profil. 65 år. Kan glädja dig med att ju äldre du blir ju mer avklingar din tinnitus.

P.S Vem skulle dricka alkohol om det tog tre månader innan det verkade.
Leiake!

För mig verka det som det tilltar ju äldre man blir. Har försökt med hälsokost i två månader nu,men inte hjälper det. Och dyrt är det oxå!!!
Annons
Tarjamin GH som är ett kosttillskott sover man mycket bättre och mer sammanhängande av, det finns i många hölsokostbutiker eller sök på nätet.
Min tinitus är lika öronbedövande som förut!! Men jag har fått något att sova på,så nu sover jag lätt 10 timmar utan att vaknar en enda gång.

Bra eller dåligt?? Men det är inte bra att vara sömnlös hellre!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem