Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Avast

Avast

Hej!
Är det någon som har synpunkter, både för och emot!

Enligt min kollega är Avast både bra och dessutom gratis.
Antal svar på detta inlägg: 8
Vad är Avast -alldrig hört talas om det.
Jag gillar det skarpt. Bästa gratis antivirusprogrammet enligt mig! Har testat några stycken olika, men Avast är klart bäst i mitt tycke. Fungerar problemfritt, uppdateras ofta och en röst berättar när det gjort så (jo jag är barnsligt lättroad av att min dator pratar med mig) "your virus data base has been updated"

Mycket options och rätt enkelt att förstå.
Nackdelar? Tja...jag kan tycka att datorn segar ner sig då man gör en virus-scan, men jag behöver nog byta upp min PIII snart ändå...
Har testat några betalprogram, men jag tycker att Avast är bättre än de jag provat. REKOMMENDERAS!
Vad ingår egentligen i Avast?
Finns där både scan, uppdateringar och något slags verktyg att "döda" eventuella virus med?
Annons
Zaphod skulle det som du räkna upp inte finnas så skulle de inte vara ett antivirusprogram..:)
Rob Ok, jag inser det, bara undrade för att något gratisprogram jag använde innan bara påvisade uppkomsten av (i detta fallet) spyware. Däremot var jag tvungen att köpa programmet om jag ville göra något åt det.
Ganska värdelöst, eller hur?
Vill du ha ett bra gratis virusprogg så e avast å rekommendera tror inte att den e så inriktat på spyware dock..och ja du kan lägga virus i karantän uppdateringar sker ganska ofta+en del snygga interface å ladda hem, trevligt..som sagt, va ett tag sen ja körde det...AVG är ett annat bra gratisprogg..håller samma klass
Ok, då ska jag testa det ikväll när jag kommer hem.
Tack LunaSea, Rob o Reid för hjälpen.
Kan bara säga att "why by when u got avast".
Det bästa virus programmet. Har installerat det på massor av datorer inga problem eller virus. Rekommenderas.

Skaffa sen outpost brandvägg så har du en säker dator.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem