Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

IE7

IE7

Jag kommer inte ut på IE7.Kan använda Safari.Någon som kan hjälpa mig?
Antal svar på detta inlägg: 8
har du kunnat kommit ut tidigare med IE7?
Har du kontrollerat brandväggen?
Öppnar IE7 sig? Jag har problem med IE7 som inte vill öppna sig ens men tar jag bort IE7 och kör med IE6 så går det bra, likaså med Avant Browser som jag blev rekomenderad här i min tråd om mssfeedsync.exe.

En länk som kan vara bra:/// http://www.brunnen.se/a/24709/sakerhetsfix-blockerar-explorer-fran-internet ///
Har kontrollerat brandväggen den är på ,verkade som jag inte har något IP nr.
Men jag kommer ju ut på Safari Nu hinner jag se startsidan blinka till ,men släcks ner igen Började krångla igår.
Tomas
Annons
PS. Det kommer upp en skylt att explorer har problem hela tiden.
Men vem har inte det? Har man inga broblem är det bara att köpa dator Tomas
Har du testat att återställa IE7 i internetalternativ. Har haft samma problem
men återställning åtgärdade felet Men testar man inte så får man inget svar! Om det inet fungerar så gå till Microsoft update och leta efter uppdateringar. Du kan inte annat än att misslyckas.
Hur gör jag för att aktivera windows brandvägg har fått indikationatt deninte är igång.Har försökt med allt tycker jag??!!Men fixar det inte ,med andra ord funkar ej IE7.Dessutom kan jag inte lyssna på IS-radio (vinyl) när Safari är igång.
Någon kunnig hjälp mig det börjar bli sjukt besvärande.
Tomas
tango1953
jag ställde två frågor
den ene var för att få reda på om du överhuvud taget har kommit ut med IE7
den andre var att ofta idag så kan flera brandväggar vara igång och blockera, man behöver alltså bara en igång.

men får man inte svar på den första frågan. är det ingen idee att fortsätta
Lugn och fin Göcke! Kommer man inte ut ens till forumet så är det inte lätt att svara. Till frågan tidigare hade jag inga problem att komma ut på IE7,den andra jag hade Comodo åxå (har tagit bort den) men nu verkar inte windows brandvägg gå att få igång.

Tomas

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem