Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Oskuld vid 22 år

Oskuld vid 22 år

Denna vackra kvinna säljer sin oskuld. Ha,ha!!
Hon har visst bud på 5 miljoner skr. Hon lovar att hon är oskuld och
vill bevisa detta genom en läkarundersökning.

Men där går hon på en nit. Det går nämnligen inte att se. Inte ens rättsläkare kan se detta.

Detta internet börjar bli heltokigt. Minst sagt.

Tror ni att denna skönhet är oskuld. Det tror inte jag. En så vacker blomma kan ingen missa.

www.metro.se/se/article/2008/09/14/15/4235-45/index.xml
Antal svar på detta inlägg: 9
Kanske man skulle starta en auktion, den som vinner den får äran att skicka mig ett brev med 5 miljoner kronor.
Vad tror ni om det?
Är det för mycket?
Det blev visst dubbelt
Ha,Ha

Det går ju att få ditopererat sin oskuld efter ett ev samlag. Det gör dom i Brasilien har jag hört.
Annons
Ha, ha... mycket ska man se och höra innan öronen ramlar av !

Ibland fattar jag mig inte på folk överhuvudtaget, i det här fallet vare sig "säljare" eller eventuella "köpare".
Hur kan man sälja sin oskuld, och vilken knäppgök bjuder 5 miljoner för nåt så trivialt.
Kanske jag kan kränga ett par näsdukar jag snöt mig i för några hundra tusen om om man får reda på vem vem den "lycklige" köparen är.
Ha,Ha Någon köpare i från Sverige lär det knappas blir. Det är ju föbjudet att köpa andras kroppar.
Vad skulle en rättsläkare se bättre än en vanlig gynekolog? ;)
Eftersom det inte finns någon mödomshinna så går det inte att styrka att ngn är oskuld eller inte via det. Alltså är det rätt konstigt att man kan operera tillbaka ngn som inte har funnits.

Tror världen måste lära sig fakta och inse att via alla har levt med en skröna
Jag undrade om ni tror att denna 22-åring är oskuld. Men ingen vågar tydligen ha någon tro. Ha,ha!

Jag kan inte tro på detta. Hon är för vacker. Men hon ju vara lesbisk.
Så osvuret är kanske bäst.

Bra inlägg av "kunnig". Han kan kvinnors anatomi grundligt. Minst sagt.
Han är inte bara bra på datorers handhavande.
Jo, jag tror att tjejen mycket väl kan vara oskuld... det finns ju såna däringa "puritaner" over there... inget myspys före ring på fingret.

Religionen har ju också ett klart starkare grepp om jänkarna än om oss... nu är jag ute på lite tunn is, men ligger inte Sacramento i "Bibelbältet"?

//Breeze
Det fanns fler som sålde sig tydligen, men de fick betala skatt på sin vinst.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article5201261.ab

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem