Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Personligt till jigsaw

Personligt till jigsaw

jigsaw.
Här har du tips om hur Du Tveakar Ditt Vista.
Men du använder det på eget ansvar.

http://blogg.tkj.se/gratis-snabbare-windows/

upa.
Ozzy//
Antal svar på detta inlägg: 57
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Ozzy
Vi får väl testa å tweaka Vista då. Får jag formatera så håller jag dig personligt ansvarig. upa gäller inte i detta läget ha ha!
Naj naj
Det får Du inte.
Läs vad jag skrivit. u.p.a.
Man måste ta ansvar för sina handlingar sa min mamma
Utan personligt ansvar av undertecknad
Ozzy//
Då får jag väl lita på din mamma då
Annons
Ozzy
Så nu har jag tweakat mitt Vista å startat om datorn. Vågade inte mig på så möe men vi får se om det gör nån större skillnad. Install Tweak Now för det sparade visst registerändringarna så man kan ångra sig. Prova gärna själv
UPA-UPA-UPA
Mina favoritlänkar har försvunnit men det är det enda jag märkt av. inga prestandaproblem eller andra varningar har kommit upp. Kan inte lägga till nya heller. Konstigt men visst har det snabbat upp öppningar av mappar odyl.
Mäste spara till en ny dator innan jag vågar mej på något sådant.
Om jag ska vara ärlig.
Jag är feg när det gäller min egen dator. för mycket står på spel.

Men CCleaner gör mycket för snabbheten. den använder jag ofta ofta.Och Gility Utilites. Helt out standing

Därför är upa så genialiskt.
Gility Utilites vad är nu detta?
förklara dig nu min vän! Jag tyar inte Googla å tramsa det är bättre om du förklarar. Nu orkar inte min blåsa mer så det får bli en istället om det nu skulle va bättre.
jigsaw
Detta verktyg är ett jättefint verktyg. Och på Svenska Men som vanligt.
Går du på djupet utöver det vanliga Scan. Så krävs att Du tänker till ordentligt.
Fullt ut gör det väldigt mycket nytta. Men gör du fel, så är det inte så roligt tror jag. Jag har klarat mej hittills.

http://pcforalla.idg.se/2.4476/1.164812

upa
Lycka till"
ha ha ja du min gode Ozzy vi kanske ska ändra tillbaka mina ändringar i Tweaknow innan man install detta då å avinstallera det oxå. Livet är fullt av överraskingar så vi får se vad jag gör. Upa behövs inte längre jag har förstått innebörden.
ha ha det gick åt h...e med tweakningen! fick inte igång kortspelen ens. fick återställa å göra en systemåterställning ha ha. Tacka vår store herre Bill Gates för denna funktion. Ska testa ditt program sen frun säger till mig att nu f..n får du lämna datorn lite. See you.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem