Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Google Chrome

Google Chrome

Nån som använder denna Webläsare å kommit på hur man kan ladda ner filmklipp odyl lite smidigt? Finns ju inte som i FF där man kan hantera olika filformat å själv bestämma vad FF ska göra med dem.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Hur gör man för att över huvudtagit får hem denna webbläsaren. Har då inte lyckats med detta fenomen!
VA????

Jag trodde du hade alla webbläsare som fanns. Jag kan berätta för dig att om några månader så har nog alla Google. Den är outstanding.

www.google.com/chrome/intl/sv/features.html - 14k
Om ni tillåter att jag lägger mej i igen.

Google Chrome har inte ännu som Beta, fått sina tillägg/Add-ons ännu.
Själv har jag försökt ladda ner Downloadhelper, men G.Ch. godkänner den inte. Men i FF och Flock går utmärkt.

försökte med tillägg i nya IE8 beta2 i morse, men även där är det fortfarande ett rent skal.

Skål ta mej f-n i
Annons
Ozzy
Vadå om ni tillåter mig att lägga mig i!? Hellre du än leiake om jag ska va ärlig!
Sen till
Thomas2
De e bara å ladda ner installtionsfilen å spara den sen scannar du den på alla sätt du kan å sen installerar du den snabbaste webläsaren ever. Men FF rules mina vänner!
Nu har jag prövat allt.
Den absolut snabbaste var IE8 beta2.
Men då var den ett rent skal som jag sa.
Sen kommer denna nedan
http://www.google.com/chrome/intl/sv/features.html

Ha så kul
leiake och jigsaw

Det gick inte Windows måste uppdateras står det för install. ska kunna genomföras.

Med vad DÅ??? Det finns ju många uppdateringar som helst.

Alla andra webbläsare går ju att installera!!
Thomas2
Jag säger som leiake säger ibland: Du har problem å de kan tänkas att du måste formatera. Du använder väl Vista? Det går inte med Win95/98 eller 3.11
Jag använder XP Köpte datorn 2004 Men uppdateringa slutade funka för ett år sen.

Har uppdaterat manuellt. Men vilken uppdatering ska man göra för att ta hem google chrome??
Thomas2
Har du gått in på Windows Update och tagit hem alla KB.xxx filer som krävs/behövs, innan du installerar Sp3 Då ska det väl gå.
Funkar väl även med enbart Sp2 installerat.
Sp3 kan ju inte vara ett krav av Microsoft.
Alla varken vill eller kan ta hem det.

Ställ in på uppdatera automatiskt i Kontrollpanelen.
Om det går.
Thomas2
Använder du original XP eller pirat?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem