Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 Beta2

IE8 Beta2

Nu har jag laddat ner denna webbläsare. Men vissa problem uppstår.

Nytt inlägg på IS blir förvrängt så jag skriver detta med Google Chrome som
hjälp.

Snabb är den men som sagt. En varning. Den går inte att avinstallera verkar det som. Utan stora problem som följd.

Google Chrome ger en brun rand runt inlägget som ni skriver här på IS.
Snyggt som tusan. Ha,ha!!
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: «1 2 3 4

ozzy

Jämnför man dig med mig har du datakunskap 5 och jag 1 det är säkert.

Inte behöver man 2-3 webbläsare,men jag tycker att det är kul och prova på nytt,nyfiken som man är.

Därför blir man lite fövårnad när man få hem sin dator,och alla webbläsare är avinstallerade,men det broblem man sökte för kvarstå.

Ha,Ha

Men jag har installerat borde FF och Safari igen.

Det var därför jag undrade om webbläsare ligger och stör varandra?
leiake
Var glad. Jag borde ha sagt spetsfundiga lustigheter. Det behövs verkligen. Alltid ligger det någon sanning i botten.
Fortsätt så.
Din vän
Ozzy
Thomas2
Nu tar Du i. så länge man inte är hundra på allt , så sätter jag mig inte högre än en tvåa. Och där hör nog även Du hemma om inte högre. Totalt kammar vi nog hem en tre+ när vi kompletterat varandra.

Vad gäller webbläsare om de stör varandra. Det tror jag bestämt inte att de gör. Sen får den där experten säga vad han vill. Han får väl motsäga mej med bevis i så fall.

Jag har tre webbläsare och vad gäller handhavande och snabbhet så är den ena bra på en sak och en annan är bra på ngt annat.
På så sätt är det även där komplett. Ingen stör den andre vad jag kan se och erfara.

Slutet got allting gott

Natti
Ozzy
Annons
Ha,Ha

Nu är det bevisat!! Webbläsare stör varandra!??

Plockade bort Safari!! Och FF fick fnatt. Den blev blixtsnabb!!
Ha,Ha

I dag fick IE8 ett illefnatt!!

Skulle göra en sökning på Google,skrev in sökordet, då fick den ett illefnatt började ladda upp samma sida om och om igen. 20 ggr. innan jag fick stopp på skiten.

Sen var det bara att börja släcka ner sida för sida.

Nu skiter jag i denna webbläsare. SKIT!!
Thomas2
Du borde va tillräcklig luttrad för å inte ladda ner å install emn massa skit på din dator hehe. Gör en formatering å behåll IE7 eller på sin höjd FF senaste version. Du bara sabbar för dig själv. Kram min vän.
Detta är första ggr som IE8 gör bort sig!! Men nu få den vara.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem