Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Avira antivir free edition

Avira antivir free edition

Har använt detta avp en längre tid å trott att man är säker på webben. Men nu var jag inne å kollade lite på deras hemsida å då såg jag att jag har inget webskydd. så här står det: WebGuard protection from malicious websites å detta har jag alltså inte. Innebär detta då att jag i min enfald trott att man är säker på webben? Ska man byta kanske?
Antal svar på detta inlägg: 6
jigsaw!

Har själv haft detta program. Det fungerar bra, men jag ledsnade på att
uppdateringarna hakade upp sig.

Webbvakt mot läskiga webbsidor. Kan det bli bättre.
Har du missförstått.??
En sanning med modifikation
Varifrån skulle inte virus komma om inte från skumma Webbsidor?
leiake
Jag har inte missförstått!!
http://www.free-av.com/en/products/1/avira_antivir_personal__free_antivirus.ht
ml bläddra ner å läs själv! Det finns inget WebGuard protection from malicious websites på den fria versionen. Verkar inge bra med andra ord. Funderar på PC-Tools gratisversion för det skiljer sig inte så möe från betalversionerna.
http://www.pctools.com/free-antivirus/ bläddra ner så ser ni skillnaden. AVG kan jag fetglömma för det funkade inte alls på denna datorn å Avast gick inte heller. Nåra förslag?
Annons
Jag har betalversionen av Spyware Doctor+Antivirus. Jag är nöjd.

Du har rätt om ditt Webbguard. Det finns inte. Vad skall du då med det till.
Allting är bluff.
leiake
Har lagt in PC Tools free nu å de verkar funka bra. Slöar ner datorn något mer än Avira men de får man väl stå ut med.
jigsaw!

Jag har betalversionen för den laddar hem flera uppdateringar om dagen och snabbt går det.

Norton tar ju timmar som ett exempel.Det segar ju ner datorn. Betalar man så får man lite mer för slantarna. Det säger sig nästan själv.

Men som sagt det mesta är bluff. Troligen är jag blåst!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem