Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Messenger 7.0

Messenger 7.0

Hejsan, nu finns MSN messenger 7.0 att hämta som förhandsvisning (Beta).
Den har lite nya funktioner och tillbehör och jag tycker den verkar ett steg framåt än 6.2:an.
När jag ändå är här kan jag ju även önska alla en God Jul.
http://messenger.msn.se/Beta/Default.aspx

/Benny.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

God jul själv Benny
Ja se det var verkligen en BETA-version det! Jag lyckas INTE installera detta, trots ideliga försök, stängt av brandväggar, antivirus, tömt cache, tankat ner installationen för att köra från hårddisk, stängt ner allt, dragit ut internetanslutningen, inget fungerar, det tvärstannar vid ca 60% och sedan händer ingenting, trots 40 minuters väntan!

Nej, jag väntar till SKARP version istället!
??? märkligt med din installation Reality att det inte gick, jag laddade ner utan några som helst problem, den nya stängde även ner 6.2:an när allt var klart och mina kontakter flyttades över till 7.0 av sej självt, du får göra ett nytt försök så håller jag tummarna för dej.
Lycka till.
Annons
Jag har också laddat ner betan, funkar bra MEN när man har en konversation med nån så kan vissa välja "skriv för hand" men det finns inte i min version. nån som vet varför?
Sven trolige ett fel just därför att det är en beta..
"skriv för hand" finns inte hos mej heller, vad är det man ska skriva för hand ?.
I övrigt funkar 7.0:an alldeles utmärkt.
Du skriver med musen typ.
Läste nyfiket det här inlägget, hämtade programmet och det fungerar alldeles utmärkt här..!
Hej!

någon som läst eller hört när riktiga versionen släpps...
börjar tröttna på buggiga betan
En beta brkar testas i ett par månader, sedan beror det på hur många buggar som hittas om den kommer snabbt eller inte.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem