Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Förlorad ikon Bokmärken

Förlorad ikon Bokmärken

När jag började med Wind XP hade jag i övre rubrikraden en ikon "Bokmärken där jag samlade ett stort antal nyttiga webbsidor. Sen har jag lyckats trolla bort ikonen med webbsidorna. Hur kan jag återfinna dem? Vad är det för skillnad på Favoriter och Bokmärken?
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Det känns ganska meningslöst att försöka hjälpa till med datorproblem när man inte får någon respons från den som ställt frågan och inte heller på om de prövat tipsen.

Blessings
LuckySwede®
Han kanske har annat att göra ikväll än att sitta vid datorn ha lite tålamod
De ligger något i vad du säger!! LuckySwede!!
Annons
Vad menar du Thomas2
Han kanske glömt att han varit här och frågat........
Kollar du Datafrågor Emans
JohanOskar
Nu lägger även jag av. Jag tror inte Du gillar vårt sällskap. Hoppas ändå Du är nöjd med den hjälp Du fått. Utan Din respons/feedback kommer jag inte längre.

Här har vi för sed att tacka för den hjälp eller stöd man erhållit.
Adjö
Det hade varit bra och veta om han fick det löst!??
Opera har också bookmarks.
Dom har för övrigt släppt en mycket snabb uppdatering nu.
Opera Browser Ver: 9.60
http://www.opera.com/download/

Sorry Göcke inte en MS produkt men den är mycket bra.
Svar till alla som har intresserat sig för frågan och kommit med tips, men framförallt till Ozzy som i sitt senaste inlägg kom med förklaringen att Bokmärken är en beteckning om Firefox har.
Jag hade under en tid Firefox installerat, men när t ex Sthlms Stadsbibliotek inte kunde nås via Firefox avinstallerade jag och gick tillbaks till IE. Förmodligen tappade jag mina Bokmärken i samma veva utan att inse sambandet.
Tack allihopa. Ni har varit fantastiskt samarbetsvilliga.
Ett särskilt tack till Ozzy. Äras den som äras bör.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem