Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Drivrutin till gammalt grafikkort

Drivrutin till gammalt grafikkort

Jag har fått en gammal bärbar av en kompis å på den ligger det 98se. allt funkar som de ska men jag vill uppdatera drivrutinen till grafikkortet till det senaste som går. har googlat på det å inte hittat nåt vettigt. kortets namn är
Trident Cyberblade i7 AGP 2x.
Det är en compaq armada 110 om det är till nån hjälp.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Göcke KÄKAR Taggtråd till frukost varje dag
Tomas
nja käkat taggtråd måste ni som börjar kommentera i denna tråden ha gjort

jag har fört denna linje att ladda hem från märkesdatorsidorna i alla år
och det av erfarenthet som är väl beprövade genom åren.

jag gillar nämligen inte att man lurar/upplyser en användare att göra
fel saker och i fel ordning.
även om jigsaw har skaffat sig en dator för att labba med
så varför inte göra det rätta först!!
När det nu finns en sida som ger honom mer än bara drivrutinerna på HP
Till allihopa som skrivit i denna tråden.
Ni ska som sagt innan ha tack för er hjälp men varför ge Göcke hugg å slag? Är det nån som ska göra det i denna tråd så är det väl jag! Men det gör jag inte för man kan faktiskt läsa mellan raderna eller försök å lära känna människan bakom nicknamet. Man kan inte älska alla det är basic i livets skola.
Men vill ni kasta skit på människor som vill hjälpa till så gör det då, men inte i mina trådar för där kastar jag själv.
Annons
Jag har läst samtliga trådar i inlägget. Jag finner inte att Göcke har varit otrevlig på något ställe. Det är lätt att misstolka honom då han är sparsam med smileys och annat! Man tror han är ledsen när han är glad. Ha,ha!!

Däremot tittar jag på "jigsaw" och hans inlägg. Det står ju inte ens vilket fabrikat det är på datorn. Skona mig!!!

Det är som att sätta ut en annons på en bil till salu på en måndag.

" Bil till salu" Den är gul och har ett hjul i varje hörn. Ring mig senare i veckan men inte på fredag för då är jag full!!
det är ett rätt antagande leiake,
men jag hade inside information innan jigsaw skrev tråden,
därav kan mitt inlägg ha blivit kort

och jag har aldrig taggtråd i min arsenal.
även om det kan se så ut ibland.

däremot har jag otroligt lite med tid att skriva,
därav kan mina inlägg tolkas fel.
Men det är tyvär inget jag styr över själv
Herr siggi dvs leiake
Om du läser i min tråd så står där vilken sorts dator det är frågan om + os men du kanske har glömt hur man läser din gamle gnu. Så gammal som du är så borde du kunna läsa. Sen hur jag formulerar mina trådar det är väl mitt problem eller?! Men läs hela tråden "frågan" innan du klagar å går an.
jigsaw!

Jag visste att det var HP för du nämnde compaq. Men man skall väl inte behöva vara fjärrskådare för att läsa inlägg på ett Forum.
leiake
om man söker på compac så bör man komma till HP eller hur? Jag hade ingen aning om att dessa hade ett sammanhang. men läsa det kunde du tydligen haha!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem